پروژه جهانی ضد شیطانی

"هرکه از تن بگذرد، جانش دهند
هرکه جان درباخت،جانانش دهند
هرکه گردد مبتلای در هجر
از وصال دوست، درمانش دهند
هرکه نفس بت صفت را بشکند
در دل آتش، گلستانش دهند
هرکه گردد نوح عشقش ناخدا
ایمنی از موج طوفانش دهند
هرکه بی سامان شود در راه عشق
در دیار دوست، سامانش دهند."

رزمایش بزرگ نداجا اول دی ماه در شرق تنگه هرمز برگزار می‌شود

به گزارش صد خبر     امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش فرماندهان این نیرو که صبح امروز برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: رزمایش بزرگ نداجا با هدف تمرین کمک رسانی به شناورهای حاضر در منطقه، اول و دوم دی‌ماه در منطقه شرق تنگه هرمز برگزار خواهد شد.

سیاری ضمن تاکید بر تعامل و همکاری با کشورهای حوزه خلیج فارس، اطراف دریای عمان و شمال اقیانوس هند تصریح کرد: رزمایش های ما نیز در جهت تقویت امنیت منطقه و در راستای همکاری و تعامل با همه این کشورهاست و بارها گفته ایم که می توانیم با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمک رسانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شناورهای سایر کشورها اشاره کرد و گفت: ما تاکنون به 23 شناور کمک رسانی داشته ایم و نزدیک به 3هزار کشتی نیز توسط یگانهای نداجا اسکورت شده اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین از دیدار با هیات های نظامی عمان و هند در روزهای آینده خبرداد.

ردپای وهابیت سعودی در کشتار شیعیان نیجریه


رییس جماعت علمای اهل سنت عراق، ائتلاف نظامی سعودی ها را توطئه علیه اسلام توصیف کرد و درافشای ردپای وهابیت سعودی در کشتار شیعیان نیجریه، گفت، سه روز قبل از فاجعه، تلویزیون 'الوصال' سعودی را مشاهده کردم که گزارش مفصلی راجع به گسترش مذهب تشیع در نیجریه پخش کرد و خواستار مهار تشیع در این کشور شد و بعد از سه روز کشتار شیعیان نیجریه اتفاق افتاد.    ادامه مطلب ...

مهمترین دغدغه رهبر انقلاب در بعد خارجی دشمن‌ستیزی و ایستادگی در برابر استکبار است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین دغدغه رهبر انقلاب در بعد خارجی دشمن‌ستیزی و ایستادگی در برابر استکبار است.

 

ادامه مطلب ...

شوینده ای برای کبد چرب

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نقش کبد در سلامت کل بدن حیاتی است، اما تمام مواد سمی و غذاهای فرآوری شده‌ای که دفع می‌کند، بر سلامت خود کبد اثر منفی می‌گذارد. بنابراین زمانی که کبد به درستی فعالیت خود را انجام نمی‌دهد، سلامت کل بدن تهدید می‌شود. 
از این رو، باید به سلامت کبد اهمیت دهید تا سلامت کل بدن را تضمین کرده باشید. برای این کار کافی است گاهی اوقات سموم کبد را از بین ببرید که به این منظور، ما نوشیدنی مفیدی را به شما معرفی می‌کنیم که به راحتی قابل تهیه و مصرف است. 
مواد مورد نیاز و طرز تهیه و مصرف
125 گرم کلم پیچ تازه
یک تکه زنجبیل – دو سانتی متر
25 گرم کرفس
10 گرم نعناع
250 گرم گلابی تازه
یک عدد لیمو ترش
500 میلی لیتر آب  
 در ابتدا باید گلابی، کلم پیچ، کرفس و زنجبیل را خرد کنید. سپس آن‌ها را درون یک مخلوط کن ریخته و با یک لیوان آب مخلوط کنید تا خوب ترکیب شوند. 
در مرحله بعد، بقیه آب، نعناع و آب لیمو را به ترکیب اضافه کرده و دوباره هم بزنید. سپس آن را درون یک لیوان ریخته و میل نمایید. بهتر است این نوشیدنی را دو نوبت در روز – صبح و عصر – مصرف کنید.

عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی

برای عدم دریافت پیامک های تبلیغاتی، مشترکین می توانند به یکی از روش های زیر اقدام کنند:

۱ – ارسال عدد «۱» به «۸۹۹۹»
۲ – شماره گیری کد دستوری *۸۹۹۹#
۳ – تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰
 
 


فرار ابوبکر بغدادی به سرتِ لیبی

فرار ابوبکر بغدادی به سرتِ لیبی
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از رأی الیوم، ابوبکر بغدادی – سرکرده گروه تروریستی داعش – در سرتِ لیبی مستقر شده بود.  
برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند ابوبکر بغدادی مجبور شده بود مکان اقامتش را تغییر دهد تا سازمانهای اطلاعاتی عراق او را تعقیب نکنند. برای مثال، برخی از خبرگزاری ها از فرار سرکرده داعش به ترکیه خبر داده بودند. این درحالیست که روزنامه الشروق فاش کرد بغدادی پنجشنبه گذشته به صورت ناگهانی به شهر سرت لیبی رسید. برخی منابع معتقدند از آنجایی که این منطقه در کنترل کامل تروریست های داعش است، ابوبکر بغدادی در آنجا مستقر خواهد شد. ساختمان "واغادوغو" که به شدت مقاوم سازی شده است در شهر سرت قرار دارد و بمباران نمی تواند به آن آسیبی بزند. زیرا بخش زیادی از این ساختمان در زیر زمین قرار دارد.  
نیروهای فجر لیبی که یکی از گروههای مسلح در این کشور هستند اعلام کرده اند بغدادی چند روز پیش به صورت سرّی وارد لیبی شد و "ابوبکر شیکاو" -- سرکرده بوکوحرام در نیجریه -- نیز او را همراهی می کرد؛ شیکاو به تازگی با داعش بیعت کرده است.