حمیدرضا باقری‌درمنی صبح امروز اعدام شد

صبح امروز حمیدرضا باقری درمنی اعدام شددادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: بامداد روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱ حکم حمیدرضا باقری درمنی فرزند محمدباقر که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه کلاهبرداری، رشاء و ارتشاء به اعدام محکوم گردیده بود، به اجرا گذاشته و اعدام شد.

پرونده حمیدرضا باقری درمنی و مرتبطین وی که مشتمل بر ۱۵۶ جلد و بیش از ۲۵ هزار برگ می‌باشد، با شکایت شرکت پالایش نفت جی، بانک ملی، بانک گردشگری، صرافی اقتصاد نوین و سامان مجد در دادسرای عمومی و انقلاب تهران رسیدگی شده است.

بیشتر بخوانید:حمیدرضا باقری‌درمنی صبح امروز اعدام شد

هشدار رهبر انقلاب درباره جنایت آل سعود در یمن + فیلم

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب کشتار مردم یمن توسط عربستان سعودی را جنایتی بزرگ خوانده و فرمودند آل‌سعود هرچه جلوتر بروند، سقوطشان سخت‌تر و ضربه‌ای که بر آن‌ها وارد خواهد آمد موثرتر خواهد بود.

هشدار رهبر انقلاب درباره جنایت آل سعود در یمن + فیلم

دختری که عکسش از خودش معروف‌تر شد!

داستان واقعی و اشکبار حادثه تروریستی اهواز از زبان خواهر کوچکترین شهید حادثه +فیلم

 مبینا اقدامی خواهر محمدطا‌ها پسر چهار ساله‌ای که در حادثه تروریستی اهواز به شهادت رسید، ماجرای این اتفاق را برای اولین بار در برنامه اقیانوس آرام شبکه دو بیان کرد.

حادثه تروریستی اهواز که در ۳۱ شهریور حین برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به وقوع پیوست، منجر به شهادت ۲۵ نفر از حاضران در مراسم از جمله محمدطا‌ها اقدامی کوچکترین شهید این حادثه شد.

داستان واقعی و اشکبار حادثه تروریستی اهواز از زبان خواهر کوچکترین شهید حادثه +فیلم

استعفای معاون وزیر مسکن آمریکا در پی افزایش شمار بی‌خانمان‌ها

پاملا هیوز پیتنود، معاون وزیر مسکن و توسعه شهری آمریکا پس از انتشار گزارش مربوط به افزایش شمار بی‌خانمان‌ها در آمریکا از سمت خود استعفا کرد.

افزایش شمار بی‌خانمان‌ها در ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۱۸

با وجود افزایش رونق اقتصادی در آمریکا در سال‌های اخیر تعداد شهروندانی که در سال ۲۰۱۸ میلادی بی‌خانمان شده‌اند افزایش یافته است. اجاره بهای زیاد مهم‌ترین علت افزایش نرخ بی‌خانمانی در این کشور به ویژه در ساحل غربی است.

ملاحظات: در ایران هم وزیری به مدت 5 سال با نیت اینکه در این 5 سال یک واحد ساختمان ساخته نشود پست وزارت را اشغال نموده و در پایان 5 سال هم با طلبکاری و پررویی استعفاداد.و.... 



ادامه مطلب

وزیر دفاع آمریکا استعفا کرد | متن استعفانامه متیس خطاب به ترامپ

دونالد ترامپ اعلام کرده جیمز متیس دو ماه دیگر (پایان فوریه) بازنشسته خواهد شد. همزمان متیس متن استعفانامه‌ خود را منتشر کرده است. گفته می‌شود ترامپ و متیس در مورد خروج نیروهای آمریکا از سوریه اختلاف نظر داشته‌اند.

جیمز مَتیس

به گزارش دویچه وله، جمیز متیس، وزیر دفاع آمریکا روز پنج‌شنبه ۲۹ آذر (۲۰ دسامبر) در پی بالا گرفتن اختلاف‌نظر جدی با دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری این کشور از سمت خود کناره‌گیری کرد.