دشمن قصد دارد با اقدامات شوم خود مساجد را به خانه سالمندان تبدیل کند

وجود جوانان انقلابی باعث بیمه شدن انقلاب می‌شود/ دشمن قصد دارد با اقدامات شوم خود مساجد را به خانه سالمندان تبدیل کند

  سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در کنگره ملیی همفکری آینده‌سازان انقلاب اسلامی که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: با وجود چنین جوانانی که امروزه در سطح کشور وجود دارند می‌توان گفت که انقلاب اسلامی ایران بیمه شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن مستکبر که حاکمیت دین بر جامعه را خلاف خواسته خود می‌بیند قصد دارد تا جوانان را از مساجد که کانون‌های اصلی نشر فرهنگ اسلامی و انقلابی است دور کند.

قادریم دشمنان را 2 هزار کیلومتر آن‌سوی مرزها هدف بگیریم

سخنگوی سپاه پاسداران گفت:‌ در صنعت موشکی به پیشرفت‌های بالایی رسیدیم و قادریم دشمنان خود را 2 هزار کیلومتر آن سوی مرزها هدف قرار دهیم.

نباید با برجام از اقتصاد مقاومتی غافل شویم

امریکا همیشه به دنبال حیله و نیرنگ است/باید جدای از برجام به اقتصاد مقاومتی هم توجه کنیم

امیر سرتیپ "محمدحسن نامی" رئیس کارگروه ژئوپلتیک مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی  درباره برجام و اینکه آیا این توافق انتظارات را براورده کرده و به چه میزان توانسته در معیشت مردم تاثیر بگذارد و ایالات متحده تا چه حد به تعهدات خود در این معاهده عمل کرده  عنوان داشت: آمریکایی‌ها همیشه دشمن هستند و دشمن همواره به فکر حیله و  نیرنگ است. 
وزیر سابق ارتباطات افزود: ما باید همیشه مراقب دشمن باشیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم. 
وزیر سابق ارتباطات با بیان اینکه برجام یک قرارداد بین المللی است، گفت: باید جدای از برجام به توان درونی نیز توجه کنیم. 
امیر سرتیپ نامی تاکید کرد: نیروی انسانی یک مزیتی است که می‌توان از ان برای افزایش قدرت درونی جامعه استفاده کرد. 
وی در پایان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد : باید به شکل ویژه به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم.

این موادغذایی با فراری دادن استرس، خوابی شیرین را به شما هدیه مى دهد

با خوردن این موادغذایى غنى از پروبیوتیک استرس را از خودتان دور کرده و خوابى عمیق و شیرین را تجربه کنید.



*هلاکت سرکردگان جبهه‌النصره در شهر "حارم"/ مسئول سعودی‌الاصل "تحریرالشام" کشته شد

سوریه

ارتش سوریه با موشک‌های هدایت شونده، مسلسل‌های سنگین عناصر تروریستی را در محله "المنشیه" شهر درعا هدف قرار داد که در این حمله شماری از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.
درپی آتش سنگین ارتش سوریه در محله "المنشیه" شهر درعا، "ابوشیما الجزراوی" تروریست سعودی‌الاصل که پیش از این مسئول تروریست‌های "هیئه تحریرالشام" جبهه‌النصره نیز بود؛ به‌هلاکت رسید. 

الگوی ما شهدای مقاومت هستند

سید حسن نصرالله: فرماندهان ما، سرمداران پیروزی ها هستند

 به نقل از "العهد"؛ "سید حسن نصرالله" –دبیرکل حزب الله- با سخنرانی در مراسم " گرامیداشت «فرماندهان شهید» "  که در شهرک "شیث نبی" واقع در منطقه "البقاع" برگزار شد ضمن تشکر از گردهمایی حضار گفت: "سلام و درود می فرستیم به روح امام خمینی و به محضر حضرت امام خامنه ای.  
باری دیگر به خانواده های شهدای مقاومت اسلامی و خانواده شهید حاج عماد مغنیه تبریک و تسلیت عرض میکنیم. تصویر واقعی حزب الله و مقاومت اسلامی، همان تصویر شهید سید عباس، شیخ راغب و حاج عماد است."
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه افزود: "امسال، ما به عنوان تهدید شماره یک اسرائیل لقب گرفتیم و این برای ما مایه افتخار است. آنگونه که به نظر می رسد طرحی اسرائیلی سعی در اعمال فشار بر مردم لبنان و به ویژه فضای مقاومت دارد.

دولت‌مردان در چهارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری عمل کنند

دولت‌مردان در چهارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری عمل کنند

"سرلشکر محسن رضایی" فرمانده اسبق سپاه   درباره  سیاست‌های وزارت خارجه نسبت به تهدیدات آمریکایی‌ها عنوان داشت: ما از دولت‌مردان می‌خواهیم در چهارچوب سیاست‌های مقام معظم رهبری عمل کنند.

وی افزود: دولت‌مردان برداشت‌ها و دیدگاه‌های شخصی خودشان را در چهارچوب فرمایشات مقام معظم رهبری ساماندهی کنند.
فرمانده اسبق سپاه تهدیدات آمریکایی‌ها را یک سریال شناخته شده عنوان کرد و گفت: ما در مقابل هر شرایطی باید استراتژی همان شرایط را در پیش بگیریم.
وی افزود:‌ اگر در سطح بین‌الملل به ایران لبخند بزنند ما باید با سیاست‌ نرمش قهرمانانه عمل کنیم ولی اگر خواستم ما را تهدید کنند باید اول نصیحت بکنیم، بعد هشدار دهیم و اگر بخواهند وارد جنگ شوند باید یک دفاع قاطعانه کنند.

نامه رئیس‌جمهور مصر به پادشاه اردن در خصوص سیاست‌های خطرناک سعودی

منابع مطلع از ارسال نامه‌ای از سوی مصر به پادشاه اردن خبر داده‌اند که در بخشی از آن عبدالفتاح السیسی از پادشاه اردن خواسته است تا از افتادن در دام برخی از کشورهای عربی و به خطر انداختن امنیت این کشور اجتناب نماید. ظاهراً مقصود السیسی سیاست‌های نظام سعودی و فشار این کشور بر اردن برای همراهی بیشتر با خاندان آل سعود در برنامه‌های منطقه‌ای خود بوده است.

امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد

هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب دیدار کردند

در آستانه‌ی سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی فرمودند: امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد؛ بنده زبانم قاصر است از اینکه از ملت تشکر کنم؛ خدا را باید شکر کرد. این نسل سوم و چهارم انقلاب است که می‌آید مقابل دشمن می‌ایستد و حرف قاطع خود را می‌زند.مسئولین، این حضور مردمی را به حساب گلایه نداشتن آن‌ها از فعالیت‌های ما مسئولین به حساب نیاورند؛ مردم گله‌مندند؛ مردم با تبعیض و کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات، میانه‌ای ندارند.
ایشان تاکید کردند: ملت با کسانیکه در روز عاشورا جوان بسیجی را کتک زدند آشتی نمی‌کنند، یک عده‌ای تعبیر «آشتی ملی» را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟
بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند.

رزمایش ولایت 95 به زودی برگزار خواهد شد

رزمایش ولایت 95 به زودی برگزار خواهد شد

امیر دریادار حبیب‎الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  اظهار داشت: رزمایش ولایت 95 نداجا به‎زودی برگزار خواهد شد. 
 
وی در ادامه گفت: به‎احتمال فراوان ناوگروه جدید نداجا 25 بهمن ماه سال جاری عازم جنوب شرق آسیا می‎شود.

از قدرت آمریکا ترسی نداریم/ تهدیدات این کشور عزم ما را برای پیشرفت بیشتر می‌کند

جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: ما نه تنها از قدرت آمریکا ترسی نداریم بلکه عزم و اراده‌مان با وجود این تهدیدات برای طی مسیر پیشرفت بیشتر می‌شود.

تهدیدات آمریکا عزم ما را برای پیشرفت کشور بیشتر می کند 
  
ادامه مطلب ...

هشدار مقامات ارشد امنیتی آمریکا به کاخ سفید درخصوص تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد مقامات ارشد اطلاعاتی آمریکا به کاخ سفید در خصوص درج نام سپاه پاسداران ایران در فهرست گروه‌های تروریستی هشدار دادند.

  
ادامه مطلب ...

نمایشگاه توانمندی‌های هوایی در پایگاه شهید بابایی افتتاح شد

به مناسبت دهه مبارک فجر نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید بابایی اصفهان افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی نهاجا، در این نمایشگاه که با هدف نمایش توانمندی و آمادگی نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید بابایی برگزار شده،  هواپیما‌های F14، F7، PC7، T33، بالگرد 214، توپ 23 میلیمتری پدافند، انواع مهمات جنگی و برج مراقبت سیار به معرض دید عموم گذاشته شده است.

 

بنا بر این گزارش همچنین چند پاراگلایدر توسط بخش خصوصی در این نمایشگاه وجود دارد تا افرادی که به پرواز علاقمند هستند بتوانند این حس را تجربه کنند.
همچنین غرفه محصولات فرهنگی، سمعی و بصری، غرفه ماکت هواپیما و ارائه پوستر هواپیما نیز  از بخش های دیگر برگزاری این نمایشگاه است.
این نمایشگاه از 12 تا 22 بهمن ماه، همه روزه، حتی روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 12 ظهر و بعد از ظهرها نیز از ساعت 14 لغایت 16 پذیرای عموم مردم است.