نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی است

نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی است

  امیر سرتیپ علی آراسته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در مراسم صبحگاه ستاد نزاجا با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در سال جاری رزمایش های خوبی را به نمایش گذاشته است گفت: نیروی زمینی ارتش برای ارتقاء  و حفظ آمادگی رزمی خود در سال جاری با برگزاری رزمایش های بزرگ نشان داده است که کارکنان این نیروی بزرگ در اوج آمادگی رزمی هستند. 
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ادامه داد: تغییرات خوبی را در سطح آموزش های نیروی زمینی ارتش در دستور کار قرار داده ایم، برابر تهدیدات برنامه های مدونی را در پیش گرفته ایم که به تمامی یکان های نیرو زمینی ابلاغ شده است و برنامه های آموزشی به نحو شایسته در حال انجام است. 

رسانه های اسرائیلی در تله ایران افتادند!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "المصدر" تأکید کرد که تیتر اصلی روزنامه‌های صبح دیروز رژیم صهیونیستی "روز شکست آمریکا در برابر ایران" بود.
المصدر خاطرنشان کرد که سپاه تفنگداران دریایی آمریکایی را که وارد آبهای ایران شده بودند دستگیر کرد. از این تفنگداران درحالیکه به نشانه تسلیم زانو زده و دستهایشان را روی سر خود قرار داده بودند عکس گرفته شد. آنان قبل از آزادی به خاطر میزبانی تشکر کردند. حتی وزیر امورخارجه آمریکا از تعامل ایرانی‌ها در این موضوع قدردانی و تشکر کرد.
این سایت وابسته به رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد که این ماجرا درحالی روی داد که یک هفته طوفانی از روابط بحرانی بین ایران و چند کشور عربی حاشیه خلیج فارس و قطع روابط دیپلماتیک، سپری می شود.
المصدر افزود: به هر حال، رسانه‌های اسرائیلی در تلۀ ایران افتادند و عکس‌های خفت بار تفنگداران نیروی دریایی آمریکایی را منتشر کردند، آن هم پس از سخنرانی اوباما درباره "اوضاع امت".
اوباما در این سخنرانی مدعی شده بود که امروز در دنیا هیچ کسی جرأت درگیری با نظامیان ما را ندارد.

شرح حال سربازان آمریکایی+ عکس

 در پی دستگیری تعدادی از ملوان های آمریکایی متجاوز به مرز دریایی ایران در خلیح فارس، واکنش های متعددی در محافل خبری و فضای مجازی شکل گرفت.

یکی از واکنش های جالب توجه، انتشار تصاویری از شرح حال این سربازان در فضای مجازی و کانال های تلگرامی است.

شرح حال سربازان آمریکایی+ عکس


سپاه پاسداران دو فروند شناور جنگی آمریکایی را در خلیج فارس متوقف کرد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: در ساعت 16:30 دو شنبه دو فروند شناور جنگی آمریکایی حامل 10 تفنگدار که وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در حوالی جزیره فارسی شده بودند، از سوی واحدهای شناوری رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف و به جزیره فارسی منتقل شدند.

گزافه گویی اردوغان:

رئیس جمهور ترکیه مدعی شد ایران از تحولات سوریه، عراق و یمن، برای گسترش نفوذ خود استفاده می کند.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "الجزیره"؛ "رجب طیب اردوغان" – رئیس جمهور ترکیه - با حضور در جمع تعدادی از سفرای ترکیه، در سخنانی پس از حمله تروریستی به استانبول گفت: "شهروندی سوری، حمله استانبول را انجام داده است."
"اردوغان" مدعی شد: "ترکیه، اولین هدف برای گروه های تروریستی است. ما با جدیت به مبارزه خود با تروریسم ادامه خواهیم داد. آنکارا بیشتر از سایرین با تروریسم مبارزه می کند." 

ملاحظات: ایشان غلط اضافی کرده، با دروغ پردازی های خود قصد دارد جنایات خود و عربستان در قبال مردم سوریه و عراق را توجیه نماید. اینها و عربستان انسانیت، مسلمانی، وجدان و شرف را زیرپا گذاشته اند تا بتوانند چند صباح حکومت ظالمانه خود را تداوم بخشند.

ایران به لحاظ «قدرت نرم» یک‌دنیا با عربستان سعودی فاصله دارد

ایران در قیاس با عربستان، از لحاظ آموزش و پرورش و فرهنگ، ادبیات و فیلم، علوم و دانشگاه، تعهد اجتماعی، اخلاق کاری و پویایی فکری و به‌طور کلی در زمینه "قدرت‌ نرم"، یک دنیا فاصله دارد. 

ادامه مطلب ...

حمله موشکی عربستان به سفارت ایران در صنعا تایید شد

خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت امور خارجه حمله موشکی هواپیماهای عربستان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه حمله موشکی عربستان به ساختمان سفارت ایران در صنعا را بشدت محکوم کردبه گزارش گروه سیاسی میزان، حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت امور خارجه حمله موشکی هواپیماهای عربستان به سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا که موجب وارد شدن خسارت هائی به ساختمان سفارت و زخمی شدن تعدادی از نیروهای حفاظت نمایندگی گردید را به شدت محکوم کرد.  

جابری انصاری افزود: این اقدام آگاهانه و عامدانه دولت عربستان نقض تمامی کنوانسیون ها و قواعد حقوقی بین المللی در زمینه حفاظت از امنیت و مصونیت اماکن دیپلماتیک در کلیه وضعیت ها بوده و مسئولیت این اقدام و همچنین جبران خسارت های وارده به ساختمان و جراحات وارده به تعدادی از کارکنان سفارت بعهده دولت عربستان است. بدیهی است جمهوری اسلامی ایران حق خود برای پی گیری این موضوع را محفوظ می دارد.

اصابت ترکش حمله موشکی عربستان به سفارت ایران در یمن

پاکسازی کبد و خون با این رژیم غذایی 5 روزه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،منظور از پاکسازی کبد این است که آن را برای پاکسازی همه چربی‌ها، اندوخته‌های قدیمی کلسترول، سنگ‌های مثانه، سموم، بقایای داروها و موادزائدی که در بدن ذخیره می‌شوند، تحریک و آماده کنیم. مطمئناً هیچ کار دیگری (حتی پاکسازی روده) نمی‌تواند چنین تاثیرات شگرفی در سلامت شما داشته باشد. 
ادامه مطلب ...

رویترز: موشک‌های ایران کارآمدتر از قبل شده‌اند

به گزارش مشرق، یک رسانه انگلیسی در مطلبی با اشاره به نمایش دومین شهر موشکی ایران ، جمهوری اسلامی را تسلیم ناپذیر نام نهاد.
به نوشته خبرگزاری «رویترز» ایران در نمایشی از تسلیم نشدن در برابر غرب روز سه‌شنبه پایگاه جدید موشکی خود در اعماق زمین را همراه با موشک هدایت شونده عماد که قادر به حمل کلاهک هسته‌ای است (ادعای رسانه یاد شده) ، به نمایش گذاشت.
کارشناسان می‌گویند که موشک‌های کنونی ایران بسیار کارآمدتر از نمونه‌های قبلی هستند زیرا ایرانی‌ها موفق به بهبود دقت اصابت آن‌ها شده‌اند.

نمر شمشیر بُرنده‌ی آزادی خواهی در عربستان

خون پاک شیخ نمر، گریبان سردمداران آل سعود و اربابان آن‌ها را خواهد گرفت و همانگونه که تاریخ نشان می‌­دهد، هیچ­گاه ظلم پایدار نمانده و نخواهد ماند.

کاریکاتور/ نمر شمشیر بُرنده‌ی آزادی خواهی در عربستان

بازخوانی جنایت‌های عربستان در گذار تاریخ

مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گزارشی به جنایت‌های عربستان در گذار تاریخ پرداخته است.
-حمایت تاریخی از گروه های ترویستی ( طالبان در افغانستان)
جنایت عربستان در سوریه( جبهه النصره -داعش و...)
حمایت مالی از داعش
-جنایات عربستان در سرکوب قیام بحرین
جنایات عربستان در یمن
نقش عربستان در کشتار شیعیان نیجریه و زکزاکی
****دشمنی های طولانی عربستان با ایران و جمهوری اسلامی ایران ****
عربستان و تلاش برای تغییر نام خلیج فارس
-دشمنی عربستان در رابطه با  جزایر سه گانه
دشمنی تمام عیار عربستان با جمهوری اسلامی ایران با پیروزی انقلاب اسلامی ایران
همکاری با آمریکا در حمله به طبس
سیاست های ضد ایرانی عربستان در بازار نقت
-بی احترامی تاریخی و سیستماتیک  به حجاج ایرانی 
 - حمایت مالی و اطلاعاتی عربستان از صدام حسین
همکاری کامل عربستان با تحریم­ های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران
نقش عربستان در بمب گذاری سفارت ایران در لبنان
طرح مبحث هلال شیعی و مبارزه با دولت ها و گروههای حامی ایران 
عربستان و  ترغیب آمریکا برای حمله به ایران (همزمان با بحران هسته ای)
همکاری اطلاعاتی با اسرائیل برای حمله به مراکز هسته ای ایران 
لابی گری و پرداخت رشوه برای محکومیت حقوق بشری ایران
فاجعه منا و عدم پاسخگویی رژیم عربستان

رهبر انقلاب جنایت عربستان در به شهادت رساندن عالم مؤمن، شیخ نمر را محکوم کردند.

بدون تردید دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت/ دنیا باید احساس مسئولیت کند

 انتقاد شدید رهبر انقلاب از سکوت و حمایت مدعیان آزادی و حقوق بشر از جنایات رژیم سعودی 

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه، جنایت بزرگ عربستان سعودی در به شهادت رساندن عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقر النمر را به شدت محکوم کردند و با تأکید بر لزوم احساس مسئولیت دنیا در قبال این جنایت و جنایات مشابه سعودی در یمن و بحرین، خاطرنشان کردند: بدون تردید خون به ناحق ریخته این شهید مظلوم به سرعت اثر خواهد کرد و دست انتقام الهی گریبان سیاستمداران سعودی را خواهد گرفت.