«حیدر»؛ اولین تک‌تیرانداز سنگین و نیمه اتوماتیک ایرانی

سلاح ایرانی حیدر

در نبردهای جدید منطقه خصوصا در جریان مقابله با گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه، شاهد استفاده گسترده این تروریست‌ها، از خودروهای انتحاری هستیم که در بسیاری از موارد نیز خودروهای مذکور زره‌پوش هستند.

 

ادامه مطلب

موشک پدافندی و برد بلند صیاد ۳ رسما به نمایش گذاشته شد

در مراسم رژه روز ارتش، موشک پدافندی و برد بلند و ارتفاع بالای صیاد 3 برای نخستین بار رسما به نمایش گذاشته شد.پیش از این، فقط یک بار این موشک آن هم به طور اتفاقی در جریان بازدید علی لاریجانی از یک نمایشگاه نظامی، دیده شده بود.

چهره آفندی ارتش در روز نمایش جدیدترین سامانه های پدافندی

رژه ارتش

 رژه بزرگ نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش و تجلیل از فداکاری‌های نیروی زمینی) با حضور رئیس جمهور، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در جوار حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

ادامه مطلب



تاریخ : چهارشنبه 30 فروردین 1396 | 09:48 ق.ظ | چاپ | نویسنده: طاهر | نظرات (0)

حسین قدیانی

دیروز در صف بربری، «شاطرعباس» بلندبلند می‌گفت: «من نانوا هستم؛ رئیس‌جمهور نیستم!» گله داشت از ملت که چرا این‌همه در صف نانوایی، زبان به گلایه از مشکلات باز می‌کنند!

 

ادامه مطلب

من رئیس‌جمهور نیستم نانوا هستم!

حسین قدیانی

دیروز در صف بربری، «شاطرعباس» بلندبلند می‌گفت: «من نانوا هستم؛ رئیس‌جمهور نیستم!» گله داشت از ملت که چرا این‌همه در صف نانوایی، زبان به گلایه از مشکلات باز می‌کنند!

 

ادامه مطلب

آیا صهیونیست ها سودای حمله دوباره به غزه را دارند؟

حمله صهیونیست ها

شرایط داخلی سرزمین های اشغالی می تواند به سران صهیونیست این پیام را مخابره کند که در صورت شروع جنگی جدید از سوی اسرائیل، آمریکا بیشتر از قبل آمادگی دفاع از رژیم اسرائیل و کمک به صهیونیست ها را دارد.

در این زمینه باید گفت، برخی از نشانه ها و اقدامات اخیر رژیم اسرائیل نشان دهنده این مسئله است که شروع جنگ جدید علیه نوار غزه می تواند محتمل باشد.

اصولگرایان به جان یکدیگر می‌افتند، ما به جان نظام!

«اصولگرایان به جان یکدیگر می‌افتند، ما به جان نظام!»؛ وزیر کشور دولت اصلاحات به تازگی اظهارات قابل تاملی مطرح کرده است. 
موسوی لاری

«عبدالواحد موسوی لاری» از فعالان اصلاح‌طلب و وزیر کشور دولت اصلاحات به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با سایت خبرآنلاین درباره انتخابات اظهار کرده است:‌

حتی اگر فضا دو قطبی نشود کاندیداهای اصولگرا به جان یکدیگر می‌افتند و هیچ کدام به نفع دیگری کنار نخواهد رفت. بنابراین آن ها می‌خواهند راهی پیدا کنند که در عین تکثر به نتیجه برسند که البته موضوع سختی برای آنها است. 

*اظهارات عجیب موسوی لاری در حالیست که تنها در ایام ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری، آقایان «سعید جلیلی» و «مهرداد بذرپاش» به نفع کاندیدای اصلح و برای وحدت جبهه نیروهای انقلاب از حضور در صحنه انصراف دادند اما گویا این اخبار به گوش وزیر کشور دولت اصلاحات نرسیده است.

بیان عبارات سخیف مسبوق به سابقه است و جریان های خاص، همواره در آستانه هر انتخاباتی انواع توهین‌ها را به رقبای خود نثار می‌کنند.

منبع: مشرق

وزیر خزانه داری آمریکا: تحریم های بیشتری را ضد ایران اعمال می ‌کنیم

«استیون مِنوچین» وزیر خزانه داری آمریکا گفت: این کشور تحریم های بیشتری هم ضد کره شمالی اعمال خواهد کرد چون روز یکشنبه با آزمایش موشکی خود که ناموفق هم بود قطعنامه های سازمان ملل را نقض کرده است.

وزیر خزانه داری آمریکا مدعی شد این کشور قصد دارد تحریم های بیشتری ضد ایران اعمال کند اما این تحریم ها به برنامه هسته ای ایران مربوط نیستند.

وزیر خزانه داری آمریکا گفت: برنامه تحریم ها فوق العاده مهم است و این تحریم ها بخش مهمی از شغل من هستند.

استیون مِنوچین اظهار داشت: دولت ترامپ تحریم ها را ابزار مهمی می داند و وزارت خزانه داری این کشور قصد دارد بعد از حمله شیمیایی اخیر، دویست تحریم جدید را ضد سوریه اعمال کند.

وی تاکید کرد: این تحریم ها در طول دو هفته آینده اعلام خواهند شد و اشخاص حقیقی و حقوقی را در سوریه هدف قرار خواهند داد.

ملاحظات  : نتیجه اعتماد به لبخند بیگانگان و عدم توجه به توصیه های رهبری است

جنگنده‌های ارتش بر فراز آسمان تهران رژه رفتند

جنگنده های نهاجا

همزمان با رژه بزرگ ارتش در جوار حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی، جنگنده‌های نیروی هوایی نیز به انجام رژه هوایی پرداختند.

 به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش)، انواع جنگنده های نیروی هوایی در جریان برگزاری رژه بزرگ یگان‌های ارتش، در قالب دسته‌های فروندی بر فرار حرم امام خمینی(ره) اقدام به اجرای رژه هوایی کردند.

جنگنده‌های F7, F5, F4, F14, MiG-29, صاعقه، سوخو24، C-130 و تانکر سوخت رسان ازجمله هواپیماهای حاضر در این رژه بودند.

ثریا در آستانه انتخابات مسائل اصلی دانشگاه ها را بررسی کرد:

برنامه ثریا

برنامه ثریا در آستانه انتخابات به بررسی چرایی کاهش رشد علمی کشور و افزایش بیکاری فارغ التحصیلان و ضرورت ایجاد تحول واقعی در آموزش عالی کشور در دولت آینده پرداخت. در سالهای اخیر پرداخت.

مسوولان دولتی می گفتند در سال 95 ، سه پرتاب ماهواره خواهیم داشت، اما یکی هم پرتاب نشد!/ از ترس تحریم و تشر آمریکایی ها، پرتاب ماهواره شریف را از روی سکوی پرتاب جمع کردند!

نگرانی‌ها از حرکت ترکیه به سمت حکومت دیکتاتوری افزایش یافته است

ایندیپندنت: نگرانی‌ها از حرکت ترکیه به سمت حکومت دیکتاتوری افزایش یافته است ؛ روزنامه ایندیپندنت با اشاره به نتیجه همه‌پرسی ترکیه که زمینه را برای افزایش اختیارات رجب طیب اردوغان فراهم می کند، نوشت: بسیاری از شهروندان ترکیه نگران پیامدهای حرکت کشور به سمت یک «حکومت دیکتاتوری» هستند. 

این روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت: ترکیه با مجموعه پیچیده‌ای از مشکلات رو به روست- از سرگیری جنگ بین دولت و شبه‌نظامیان کرد، حملات مکرری که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است و ناشی از نقش این کشور در جنگ سوریه است، و وضعیت فوق‌العاده‌ای که هنوز در پی کودتای شکست خورده سال گذشته علیه دولت هنوز به قوت خود باقی است.  
با وجود این، ماهیت ناپایدار ترکیه این امکان را برای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور این کشور، فراهم کرده است تا تصویر فردی مستبد را از خود ترسیم کند که شاید فقط به او امکان دهد دامنه اختیارات خود را گسترده کند. 

آغاز چالش‌های پرسپولیسی‌ها پس از قهرمانی

مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از قطعی شدن قهرمانی این تیم در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال با مشکلات جدیدی رو به رو می شوند.

چالش های پرسپولیسی‌ها بعد از قهرمانی لیگ شانزدهم
 
بازیکنان پرسپولیسی با قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر توانستند جایگاه خوبی در دل هواداران سرخ پیدا کنند،که این موضوع باعث می شود مسئولیت آنها به مراتب سخت تر از گذشته شود. 
بعد از قهرمانی سرخپوشان پایتخت مسئولان این باشگاه به فکر طراحی و اجرای برنامه های بلند مدت برای پرسپولیس افتادند.برنامه هایی که با تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ به مدت 5 سال آغاز شد.برانکو که مربی با دانشی است بعید به نظر می رسد این موضوع را بدون داشتن زیرساخت های لازم قبول کند. 
سرخپوشان که مدتی است در ورزشگاه شهید کاظمی تمرینات خود را دنبال می کنند،هنوز محلی استاندارد و اختصاصی در اختیار ندارند.استادیوم آزادی هم که محل دیدارهای خانگی این تیم محسوب می شود اجاره ای است.

اخبار ضدونقیض از بازداشت ابوبکر بغدادی

به تازگی اخبار تایید نشده‌ای از سرنوشت نامشخص سرکرده گروه تروریستی داعش منتشر شده است.

ادامه مطلب

بعد از خوردن موز این 21 اتفاق خوب در بدن تان رخ می دهد!

   اگر به شما بگویم که یک ابزار جدید و پیشرو برای کمک به کاهش وزن، کاهش نفخ ورم شکم، مبارزه با سرطان و افزایش انرژی، آن هم با قیمتی مناسب در دسترس دارید، چه می کنید؟  
باید بدانید که موز، میوه ای قدرتمند است و قدرت آن به اثبات رسیده است. تیم متخصص تغذیه ما دقیقا مشخص نموده اند که خوردن یک موز چه کاری در بدنتان انجام می دهد. برای دیدن اثرات موز روزی یک موز به رژیمتان اضافه کنید تا وزن کم کنید و چربی بسوزانید. 

مراسم رژه روز ارتش آغاز شد

 مراسم رژه نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران

مراسم رژه یگان‌های ارتش بمناسبت 29 فروردین، در جوار حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آغاز شد.

 رژه بزرگ نیروهای سه گانه ارتش و قرارگاه پدافند هوایی به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش و تجلیل از فداکاری‌های نیروی زمینی) با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و فرماندهان عالیرتبه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در جوار حرم حضرت امام خمینی(ره) آغاز شد.

در این مراسم که وابستگان نظامی دیگر کشورها نیز در آن حاضر هستند، یگان‌های مختلف محمول و پیاده نیروهای ارتش و قرارگاه پدافند هوایی رژه خواهند رفت.

همزمان با تهران، رژه روز ارتش در دیگر شهرهای کشور نیز برگزار می‌شود.

دلیل فیلترشدن تماس صوتی تلگرام در ایران

 قابلیت برقراری تماس صوتی تلگرام که به تازگی در این پیام رسان فعال شده بود، از شب گذشته به طور کامل مسدود شده است.  
کاربران ایرانی وقتی موضوع مسدود شدن تماس صوتی تلگرام را از پاول دورف، مدیر شرکت تلگرام، جویا شدند، دورف با انتشار پیام هایی در صفحه شخصی توئیترش، اپراتورها و شرکت های ارائه دهنده اینترنت در ایران را دلیل مسدود شدن این قابلیت دانست. 
پاول دورف در پاسخ به کاربری نوشت: "برای اینکه ارائه دهندگان خدمات اینترنت در ایران دوباره آن را فیلتر کردند" 
 
 
 
مدیر تلگرام در پاسخ به کاربر دیگری که گفته بود، مشکل از نرم افزار تلگرام است، نوشت: "نه این دروغه. تلگرام تماس صوتی را در کشور شما مسدود نکرده. مسئولین و ارائه دهندگان اینترنت این کار را کردند"