جدال لفظی آمریکا و روسیه

افسران - جدال لفظی آمریکا و روسیه

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا پس از دیدار با رهبران پنج کشور شمال اروپا گفته است که ایالات متحده و این کشورها در نگرانی درباره 'حضور نظامی خصمانه و فزاینده' روسیه اتفاق نظر دارند. این ساعاتی پس از موضع‌گیری ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، در انتقاد از گسترش سپر دفاع موشکی ناتو بود.

جزئیات بیشتر در لینک زیر
atraknews.com/new.as

سپاه پاسداران و نیروی قدس،با مبالغ کم،توانسته اند کارهای زیادی انجام دهند!

افسران - اعتراف جالب وندی شرمن: سپاه پاسداران و نیروی قدس،با مبالغ کم،توانسته اند کارهای زیادی انجام دهند!

به گزارش فارس، رئیس سابق تیم مذاکره‌کننده آمریکایی (وندی شرمن) گفت:
«نکته مهم که بسیار حائز اهمیت است، این است که شکی وجود ندارد که ایران می‌تواند این پول را برای مقاصد دیگر استفاده کند و سوالی وجود ندارد که با رفع تحریم‌ها، اقتصاد ایران می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد و شک ندارم که با بهبود وضعیت اقتصادی، سپاه پاسداران هم پول بیشتری به دست می‌آورد. اما می‌خواهم به شما یادآوری کنم که سپاه پاسداران و نیروی قدس، با همان مبالغ کم، توانسته بود کارهای زیادی انجام دهد.»

5 هدیه رهبری به سربازان متأهل در روز جوان + جزییات

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، از مصوبه فرمانده کل قوا در خصوص ارائه تسهیلات به سربازان متأهل و موارد مطرح شده در آن سخن گفت.

  

5 هدیه رهبری به سربازان متأهل در روز جوان + جزییات

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرتیپ دو پاسدار موسی کمالی جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در اجرای سیاست‌های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، و به منظور خوشایند‌سازی خدمت سربازی سربازان متأهل به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، حسب پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم رهبری تسهیلاتی برای سربازان متأهل در نظر گرفته شده است.
 
جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح این تسهیلات را به شرح ذیل اعلام کرد:
 
1- به ازای هر فرزند، سه ماه از خدمت دوره ضرورت سربازان متأهل کسر  
ادامه مطلب ...

تصاویر/ وضع‌حمل بوفالو توسط شیر نر!

تصاویری که یک زوج گردشگر در پارک ملی "کروگر" در افریقای جنوبی برداشتند نمونه ای باورنکردنی و هولناک از تنازع بقاء در حیات وحش به شمار می رود.


به گزارش فرادید، زوج گردشگر زمانی که سوار بر خودرو همراه با گروه گردشگری از کنار رودخانه ای در پارک ملی کروگر می گذشتند دو شیر نر را در کنار جسد بادکرده یک بوفالوی ماده دیدند. آنها منتظر ماندند تا شیرها شروع به تکه تکه کردن جسد بوفالویی کنند که احتمالا خودشان شکار کرده‌اند. با این حال اتفاقی عجیب و باورنکردنی رخ داد؛ در حالیکه مرد مشغول فیلم برداشتن بود یکی از شیرها مشغول پاره کردن شکم بوفالو شد. او با دندان پوست شکم بوفالو را پاره کرد و ناگهان جسمی سیاه رنگ را از شکم بوفالو درآورد. آنچه رخ می داد لحظه ای هولناک از تنازع بقاء بود. زوج گردشگر در واقع شاهد وضع حمل یک بوفالوی مرده آن هم به دست شیرنر گرسنه بودند. شکارچی بی رحم پس از بیرون کشیدن جنین آن را کشته به زیر درختی برد تا با شیر نر دیگر تقسیم کند. 

تصاویر/ وضع حمل بوفالو توسط شیر نر!
 
ادامه مطلب ...

سلاح مخوفی که شهید بدرالدین را هدف گرفت؛ بمب خلاء هدایت شونده!

به گزارش گروه بین الملل باشگاه سلاح مخوفی که شهید بدرالدین را هدف گرفت؛ بمب خلاء هدایت شونده!خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه الاخباریه لبنان، با گذشت دو روز از ترور شهید مصطفی بدر الدین --فرماندۀ نیروهای حزب الله در سوریه-- اکنون جزئیاتی دربارۀ سلاح استفاده شده در این اقدام تروریستی منتشر شده است. 
بر این اساس، اطلاعات دقیق حاکی از آنست که شهید مصطفی بدر الدین، پنجشنبه شب، زمانی هدف ترور قرار گرفته است که جلسۀ او در یکی از قرار گاه های حزب الله در نزدیکی فرودگاه دمشق پایان یافته بود. 
بنابراین گزارش،  پس اتمام جلسه، اغلب همرزمان شهید از وی جدا شدند و در حالی که او همچنان در حیاط قرار گاه بود، انفجار شدید رخ داد که اکنون مشخص شده عامل آن یک موشک هدایت شوندۀ بسیار پیشرفته بوده که در فاصلۀ دو متری شهید بدر الدین فرود آمده است.



 
ادامه مطلب ...

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وبسایت هافینگتون پست در گزارشی نوشت: عربستان سعودی و اسرائیل در ظاهر دشمنان خونی یکدیگر هستند. آن ها هیچ گاه رابطه دیپلماتیک نداشته اند و عربستان همیشه از حامیان فلسطین بوده است. اسرائیل نیز که همیشه ادعای در معرض خطر بودن دارد، از سوی بسیاری از حامیان و متحدان سعودی مورد حمله قرار گرفته است.
 
در چند سال گذشته شایعات بسیاری مبنی بر جلسات مخفیانه و تبادل اطلاعاتی عربستان و اسرائیل منتشر شده است. در سال 2015 مسئولان سابق سعودی و اسرائیلی تایید کردند که در گذشته برای بحث در زمینه های نفوذ ایران در عراق، سوریه، یمن، لبنان و برنامه هسته ای ایران با یکدیگر ملاقات کرده اند. "شیمون شاپیرا،" یک نماینده اسرائیلی که در این جلسات حضور داشت در این باره اظهار کرد: "ما متوجه شدیم که مشکلات و چالش هایی مشترک پیش رو داریم و راه حل تعدادی از آن ها نیز مشابه است."
  در تاریخ 5 مه ( 16 اردیبهشت)، ترکی فیصل، وزیر سابق اطلاعات عربستان و سفیر سابق این کشور در آمریکا، با سرلشکر بازنشسته اسرائیلی، یاکوو امیدرور، مشاور سابق امنیت ملی نتانیاهو، در واشینگتن دیدار کرد. این واقعه وجود روابط عربستان و اسرائیل را تایید کرد.
 
عربستان سعودی و اسرائیل در زمینه های بسیاری به یکدیگر شباهت دارند. در این جا 10 دلیل برای ثابت کردن این ادعا آورده ایم. 
ادامه مطلب ...

رازهایی که 'فرمانده نیروی زمینی ارتش' درباره درگیری با 'داعش' بر ملا کرد

افسران - رازهایی که 'فرمانده نیروی زمینی ارتش' درباره درگیری با 'داعش' بر ملا کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت:‌ «در سال ۹۳، داعش در یک فاصله زمانی کوتاه خود را از استان الانبار -عراق- به استان دیالی که هم‌مرز استان کرمانشاه و ایلام است، رساند. از طرف دیگر به سعدیه و جلولا آمدند و می‌خواستند در گام بعدی تا خانقین که در ۱۲ کیلومتری مرز ماست، برسند که یگان‌های نیروی زمینی با قدرت وارد عمل شدند.»  ادامه مطلب ...

سردار ناظری به علت عارضه قلبی درگذشت

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سردار ناظری به علت عارضه قلبی درگذشتسیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوران دریایی سپاه پاسداران شب گذشته مصادف با روز پاسدار به علت عارضه قلبی درگذشت.
 
وی از جمله فرماندهان حاضر در عملیات دستگیری متجاوزان آمریکایی و انگلیسی به آب‌های کشور در خلیج فارس بود که در مجموعه تلویزیونی فرمانده نیز نقش فرماندهی را ایفا می‌کرد. 
سردار ناظری که شب گذشته به مناسبت روز پاسدار در بندر لنگه سخنرانی داشته بعد از این مراسم و در مسیر جزیره فارو دچار عارضه قلبی شده و به رحمت خدا رفته است.