فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از منطقه پدافند هوایی تهران بازدید کرد

فرمانده کل ارتش از منطقه پدافند هوایی تهران بازدید کرد

  امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز شنبه 26 اسفندماه  از منطقه پدافند هوایی تهران بازدید کرد.

وی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی تهران ضمن تبریک سال نو گفت: همه ما می‌دانیم که پدافند هوایی با جدیت از کشور دفاع می کند و ما قدر شناس این زحمات هستیم 

وی افزود: از همه کارکنانی که در مواضع سایت های راداری، موشکی، توپخانه ای، شنود الکترونیکی و فاشا برای دفاع از کشور تلاش می کنند تشکر می کنم.

فرمانده کل ارتش با تاکید بر اهمیت مهارت افزایی در کارکنان پدافند هوایی تصریح کرد: در کار پدافند هوایی مهارت افزایی سقفی ندارد و هرچقدر مهارت بیشتر شود کار شکل بهتری پیدا می کند.

انتهای پیام/

کی روش اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال را اعلام کرد

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان تیم ملی برای دو بازی دوستانه تونس و الجزایر را در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد.

این در حالی است که تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته ( شنبه ) در ورزشگاه آزادی برابر تیم ملی سیرالئون به میدان رفت و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید.

کی روش اسامی بازیکنان تیم ملی را اعلام کرد

http://javaninews.ir 

فوتسالیست متهم به قتل، لژیونر شد

فوتسالیست متهم به قتل، لژیونر شدملی‌پوش سابق فوتسال بانوان اواخر اردیبهشت سال جاری در سانحه رانندگی  موجب فوت مامور نیروی انتظامی شد. اکنون خبر می‌رسد این بازیکن با یکی از تیم‌های لبنانی قرارداد امضا کرده و قرار است به همراه سپیده زرین‌راد بازیکن تیم دانشگاه آزاد در لیگ این کشور توپ بزند.

پرونده قتل مامور نیروی انتظامی هنوز بسته نشده و حکم نهایی نیز صادر نشده اما با توجه به رضایت خانواده مقتول،‌ این بازیکن مشکل ممنوع‌الخروجی ندارد و می‌تواند در لیگ لبنان بازی کند.

استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

لیگ برتر:
*دیدار دو تیم فوتبال نفت تهران و صنعت نفت آبادان از سری رقابتهای لیگ برتر در هفته بیست و چهارم برگزار و از سوی ناصر فریاد شیران، مربی تیم نفت تهران تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور و رفتار غیر مسئولانه که منجر به اخراج وی شد، رخ داد. این مربی به توبیخ کتبی محکوم شد. ضمن اینکه کمیته انضباطی اعلام کرد در صورت تکرار تخلفات و رفتار مشابه ، فریادشیران با مجازات شدیدتری مواجه خواهد شد.

http://javaninews.ir/

متن حکم محکومیت قطعی حمید بقایی منتشر شد

از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، متن حکم محکومیت قطعی حمید بقایی منتشر شد.

متن حکم محکومیت قطعی حمید بقایی منتشر شد

  متن حکم محکومیت قطعی حمید بقایی اعلام شد.

در اجرای حکم مقرر در ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۲ و تبصره ذیل آن و با عنایت به دادنامه صادره از شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری دو تهران به شماره ۹۶۰۹۹۷۰۲۳۰۹۰۰۷۰۶ مورخ ۱۳۹۶/۹/۲۶، پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران متن کامل دادنامه شماره ۹۶۰۹۹۷۲۱۳۱۳۰۰۹۱۰ مورخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ صادره از شعبه ۶۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران در خصوص محکوم‌علیه حمید بقایی فرزند محمد را منتشر کرد.

برای مشاهده متن حکم اینجا کلیک کنید.

آیت‌الله مکارم شیرازی: حساب بانکی، دروغ تازه رسانه‌های فاسق و فاسد است

یکی از مراجع تقلید در مورد حساب بانکی به نام وی گفت: این‌ها کار رسانه‌های فاسق و فاسد شناخته‌شده است.

حساب بانکی دروغ تازه رسانه‌های فاسق و فاسد است  آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی یکی از مراجع تقلید صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با اشاره به انتشار مسئله‌ای در فضای مجازی اظهار کرد: این روز‌ها شاهد هستیم مسئله زشتی در فضای مجازی منتشر کرده‌اند و هر روز دروغی درست می‌کنند، این بار آمده‌اند سند هم برایش درست کرده‌اند که فلان فرد در حسابش در کرج ۶۰۰ میلیارد تومان پول دارد و بر روی آن هم مهر زده‌اند.

 http://javaninews.ir/

برپایی دفاتر گزینش و عضویابی نزاجا در مسیر کاروان‌های راهیان نور

  امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نزاجا در نشست خبری دهمین سفر کاروان خبری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور که امروز(19 اسفند ماه) در محل ستاد نزاجا برگزار شد با تبریک ولایت حضرت زهرا(س) اظهار کرد:‌ این کاروان به تمامی مرزهای غربی که در آنجا دفاع صورت گرفته و رزمندگان نیروی زمینی ارتش طی هشت سال دفاع مقدس در این مناطق جان فشانی‌ کردند، اعزام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این کاروان بیشتر جوانان دانشجو و دانش‌آموز حضور دارند، تصریح کرد: این جوانان علاوه بر حس و حالی که در آنجا وجود دارد کسب معنویت می‌کنند زیرا آنها در پایان سال جاری و ابتدای سال آینده می‌توانستند در کنار خانواده‌هایشان به تفریح بپردازند اما بهترین تفریح را حضور در کاروان راهیان نور می‌دانند و این فرصت بی‌نظیری است که نسل‌های جوان خودشان را با رزمندگان و نسل‌های دفاع مقدس پیوندی ناگسستنی ایجاد کنند.

http://javaninews.ir

چرا «مغزهای کوچک زنگ زده» مدافعان حرم را تخریب می‌کنند؟! +عکس

نوید محمدزاده

اگر نوید محمدزاده به اندازه مت دیمن و برادلی کوپر و سایر سلبریتی‌های هالیوود سواد سیاسی‌اش را تقویت می‌کرد می‌فهمید که سلبریتی و سرباز آمریکایی مرزهای کشورش را در عراق و افغانستان جستجو می‌کند.

  پس از جنجال‌های لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین(اینجا)، برخی خانواده‌های محترم شهدای مدافع حرم به گفته‌های لیلا حاتمی واکنش نشان داده و قصد دارند تا اظهارات وی را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنند. پس از این رویداد تهمینه میلانی در پستی حمایتی از لیلا حاتمی که هیچ نسبتی تاکنون با سینمای او  نداشته، در اقدامی ظاهرا حمایتی مطالبی را در صفحه اینستاگرامش درج  کرد که چند روز بعد مجبور به حذف پست مذکور شد. (شرح ماجرا اینجا)

http://javaninews.ir/

هدیه ملکه انگلیس به صادق شیرازی/ ارتباط روباه پیر و شیعه انگلیسی چیست؟ + فیلم

هدیه ملکه انگلیس به سید صادق شیرازی/ ارتباط روباه پیر و شیعه انگلیسی چیست؟ + فیلم شیعه انگلیسی فرقه‌ای که رهبر انقلاب از آن به عنوان یک تهدید یاد کرده‌اند، مدتی است که بر سر زبان‌ها افتاده است. فرقه‌ای تندرو که به حمایت دولت انگلیس و سرویس اطلاعاتی این کشور جان گرفته‌ است. انگلیس قصد دارد تا به این وسیله فرصتی برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان شیعه و سنی بیابد. 

آنها با وعده اعطای تسهیلات و امکاناتی مانند آپارتمان و دریافتی ماهیانه تلاش می‌کنند تا با سواستفاده از فقر و نیاز مالی برخی افراد ناآگاه آنها را جذب این فرقه کرده و بر تعداد طرفداران آن بیفزایند. رهبر افراطی فرقه شیرازی‌ها شخصی به‌ نام  سید صادق شیرازی است که همانطور که در ویدئوی زیر نشان داده می‌شود در مراسم قمه زنی خشونت‌آمیز و عجیب طرفداران این فرقه انحرافی افراطی حضور دارد.

دادستانی هیچ‌گونه ناهنجاری چهارشنبه آخر سال را برنمی‌تابد

دادستانی‌کل کشور هیچ‌گونه رفتار ناهنجار و غیرقانونی را برنمی‌تابد و لذا دادستان‌های سراسر کشور موظفند ضمن هماهنگی و تعامل با نیروهای امنیّتی و انتظامی در چارچوب قوانین و مقررات مراقبت‌های لازم را به‌عمل آورند.

دادستانی هیچگونه ناهنجاری چهارشنبه آخر سال را بر نمی‌تابد

دادستانی کل کشور با ارج نهادن به ارزش‌های اصیل و انتظام‌بخش ملّی، حفظ آرامش، نشاط و سلامتی همه شهروندان گرامی را ضروری دانسته و هیچ‌گونه رفتار ناهنجار و غیرقانونی را برنمی‌تابد و لذا دادستان‌های سراسر کشور موظفند ضمن هماهنگی و تعامل با نیروهای امنیّتی و انتظامی در چارچوب قوانین و مقررات مراقبت‌های لازم را به‌عمل آورند.

دادستانی هیچ‌گونه ناهنجاری چهارشنبه آخر سال را برنمی‌تابد

دادستانی‌کل کشور هیچ‌گونه رفتار ناهنجار و غیرقانونی را برنمی‌تابد و لذا دادستان‌های سراسر کشور موظفند ضمن هماهنگی و تعامل با نیروهای امنیّتی و انتظامی در چارچوب قوانین و مقررات مراقبت‌های لازم را به‌عمل آورند.

دادستانی هیچگونه ناهنجاری چهارشنبه آخر سال را بر نمی‌تابد

دادستانی کل کشور با ارج نهادن به ارزش‌های اصیل و انتظام‌بخش ملّی، حفظ آرامش، نشاط و سلامتی همه شهروندان گرامی را ضروری دانسته و هیچ‌گونه رفتار ناهنجار و غیرقانونی را برنمی‌تابد و لذا دادستان‌های سراسر کشور موظفند ضمن هماهنگی و تعامل با نیروهای امنیّتی و انتظامی در چارچوب قوانین و مقررات مراقبت‌های لازم را به‌عمل آورند.

اعتراض شدید ایران به دولت انگلیس در پی تعرض به سفارت کشورمان در لندن/ معترضان دستگیر شدند

اعتراض شدید ایران به دولت انگلیس در پی تعرض به سفارت کشورمان در لندن

  بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در پی ورود چند نفر از هواداران یک فرقه تندروی مقیم انگلیس به بالکن سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن و اهانت به پرچم مقدس کشورمان گفت: بلافاصله پس از وصول این خبر آقای عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران را به سفیر انگلیس در تهران منتقل کرده و خواهان محافظت کامل پلیس از دیپلمات های کشورمان در لندن، و برخورد فوری پلیس با مهاجمین شد.

قاسمی افزود: سفیر انگلیس در تهران نیز ضمن ابلاغ عذرخواهی رسمی دولت انگلیس گفت پلیس ضدشورش انگلیس در محل حضور یافته و اوضاع را تحت کنترل دارد. وی گفت تمامی اقدامات لازم برای محافظت از جان دیپلمات های ایران و جلوگیری از ورود مهاجمین به داخل سفارت به عمل آمده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: معترضان به سفارت ایران در لندن دقایقی پیش توسط پلیس انگلستان دستگیر و با دخالت پلیس مسئله تمام شد.

حشدالشعبی با دستور العبادی، رسما به ارتش عراق پیوست

نخست‌وزیر عراق رسما حکم ادغام حشدالشعبی با نیروهای امنیتی عراق و پرداخت حقوقی برابر با نیروهای ارتش به آن‌ها را صادر کرد.

حشدالشعبی با دستور العبادی، رسما به ارتش عراق پیوست

http://javaninews.ir 

روایتی از اقدامات مشکوک در قالب معاهده بین‌المللی؛

موشک ایران

کافی است محل در نظر گرفته شده برای سایت رصد امواج ناشی از آزمایشات هسته‌ای را که حوالی میدان انقلاب است، روی نقشه مشخص کرده و سپس فاصله آن را با نهاد ریاست جمهوری و سایر نهادهای حساس نظام بسنجیم.

http://javaninews.ir 

چرا یونیفرم شمخانی اهمیت داشت؟/ هنر دیپلماسی فقط «لبخند»نیست +عکس و فیلم

دیدار وزیر خارجه فرانسه با شمخانی - کراپ‌شده

هنر دیپلماسی در دنیا، هنری پویا و در حال تکامل است و الزاما همان شیوه‌هایی که برخی دیپلمات‌های کشورهای در حال توسعه در دانشگاه‌های غربی آموخته‌اند، همان شیوه‌های مورد استفاده توسط سیاستمدارا غربی نیست

نوع برخورد مقتدرانه امیر دریابان شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، و به نوعی دیگر،محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان با وزیر فرانسوی که قبل از سفر به ایران اظهارات لغو و مداخله‌جویانه زیادی علیه کشورمان انجام داده بود، رساننده این پیام بود گه جمهوری اسلامی سر منافع امنیت ملی خود با هیچ کشوری مصالحه نمی کند. جنس عزتمندانه و مقتدرانه گفتگوهای مطرح شده بین شمخانی و ظریف از یک سو و لودریان و هیات فرانسوی از سوی دیگر، نشان داد که دیپلماسی در مفهوم مدرن تنها منحصر در تبادل لبخند و رعایت یکطرفه آداب مهمانداری و پهن کردن فرش قرمز نیست و در دنیای امروز، در ملاقات بین مقامات حتی یک اشاره چشم و نوع دست دادن هم حاوی کارکردهای دیپلماتیک و رساننده پیام‌های سیاسی هستند.

 http://javaninews.ir