افزایش آمریکایی‌هایی که دراتومبیل زندگی می‌کنند

زندگی در خودرو

تعداد کسانی که به دلیل ناتوانی در یافتن مسکن مناسب و ارزان در اتومبیل هایشان می خوابند رو به افزایش است، با اینکه این کار در بسیاری از شهرهای آمریکا غیرقانونی است.

بر اساس یک آمارگیری در مورد بی خانمانی که اخیرا در کینگ کنانتی سیاتل انجام شده، تعداد کسانی که در کاروان ها و دیگر وسایل نقلیه اقامت دارند، ظرف یک سال گذشته ۴۶ درصد رشد داشته است. به نوشته گاورنینگ، این مشکل در شهرهایی که بازارهای مسکن گران قیمتی دارند از جمله لس آنجلس، پورتلند و سان فرانسیسکو حالتی «انفجاری» دارد. 

ادامه مطلب

فتنه جدید منافقین علیه ایران مقدمه چیست؟

وحید یامین پور مجری و تهیه کننده تلویزیون، در توییتر درباره فتنه اخیر منافقین علیه ایران، نوشت:

تورم واقعی چند درصد است؟/ کالاهایی که تا ۳۰۰ درصد گران شدند + نمودار

فیلم/ چرا آمار تورم با واقعیت تطابق ندارد؟

بانک مرکزی و مرکز آمار در حالی نرخ تورم را بین ۸٫۷ و ۱۰٫۲ درصد اعلام کرده‌اند که هزینه‌های مصرفی عمومی مردم نسبت به سال گذشته حداقل ۳۰ درصد بیشتر شده است.

 در سال جاری با وجود افزایش سه برابری قیمت دلار نسبت به سال قبل، نرخ تورم همچنان در سطح پایینی اعلام می‌شود.

نرخ ارز تاثیر مستقیمی بر قیمت‌ها در بازار کشور دارد و طبیعی است وقتی قیمت دلار ۳ برابر شده، کالاهای وارداتی به همان نسبت گران شوند. 



ادامه مطلب

پیام رهبری به ما دلگرمی می‌دهد/به برایتونی‌ها گفتم بازیکن بهتری می‌شوم و برمی‌گردم

به برایتونی‌ها گفتم بازیکن بهتری می‌شوم و برمی‌گردم/صحبت‌ها درباره مبلغ قراردادم خنده‌دار بود/پیام رهبری به ما دلگرمی می‌دهددر روز‌های پرنوسان فوتبال ایران و در روز‌های پرهیاهویی که شاید خبر‌های خوش کمتر شنیده می‌شود، پیوستن علیرضا جهانبخش به تیم برایتون انگلیس، خبری خوشحال‌کننده بود. ستاره فوتبال ایران که با پیوستن به این تیم انگلیسی به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد و حالا پس از آقای گلی او در لیگ هلند، همه منتظر درخشش این بازیکن در فوتبال انگلیس هستند.

باید از مقام معظم رهبری هم بابت حمایت‌هایی که داشتند، تشکر کنیم. این پیام‌ها می‌تواند به ما دلگرمی بدهد و ما هم تمام تلاش‌مان را برای سربلندی ایران و بالا بردن پرچم ایران انجام می‌دهیم. امیدوارم بتوانیم این اتفاق را در تورنمنت مهمی که پیش‌روی ماست، انجام بدهیم.

یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از موافقت علی لاریجانی با تصویب FATF خبر داد:

رئس مجلسمحمود رجبی

                   حجت الاسلام محمود رجبی

حجت‌الاسلام محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تاریخ ۹۷/۳/۲۱  با اشاره به جلسه ویژه شب گذشته جامعه مدرسین با علی لاریجانی رئیس مجلس و نمایندگان قم درباره تصویب لایحه ‌FATF، گفت: جلسه شب گذشته درباره زیان‌های تصویب این لایحه به ریاست آیت‌اللّه یزدی برگزار شد. متاسفانه علی‌رغم توضیحات اعضای جامعه مدرسین درباره عواقب تصویب این لایحه، آقای لاریجانی موافق تصویب آن بود.

بازدید امیر سیاری از یگان‌های سامانه پدافندی تهران

بازدید امیر سیاری از یگان‌های سامانه پدافندی تهران

 امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه پدافندی تهران، گروه شهید حبیبی، سایت آزادی و مرکز عملیات منطقه‌ای شمال، مواضع و سامانه‌های پدافندی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

اتخاذ مواضع چندگانه از سوی افراد منفعل و مرعوب

علی مطهری، نایب رئیس مجلس در پاسخ به سؤالی در مورد طرح عدم کفایت رئیس جمهور گفته که «الان وقت این کار‌ها نیست.» و بعد اضافه کرده که «مسئول وضعیت جاری کشور آن‌هایی هستند که با هوا کردن موشک، تلاش کردند برجام اجرا نشود که البته به هدف‌شان هم رسیدند.» 



ادامه مطلب

رکورد عبور از میدان موانع ارتش‌های جهان توسط ایران شکسته شد

رکورد عبور از میدان موانع ارتش‌های جهان توسط ایران شکسته شد

امیر دریادار دوم پرویز سلیمی پناه، سخنگو و رئیس ستاد برگزاری مسابقات غواصی ارتش‌های جهان که در نوشهر در حال برگزاری است، با اعلام رکوردشکنی غواص‌های ایران در این مسابقات، گفت: در آغاز روز دوم این مسابقات غواص‌های نیروی دریایی ارتش ایران توانستند، رکورد مسابقات بین‌المللی ارتش‌های جهان در رشته غواصی عمق و در آیتم عبور از میدان موانع را با اختلاف چشم‌گیری بشکنند و مدت زمان بسیار کمتری را در عبور از این میدان به ثبت برسانند.

نیروی دریایی ارتش تلاش‌های گسترده‌ای در جزایر خلیج‌فارس انجام داد

امیر سیاری: نیروی دریایی ارتش تلاش‌های گسترده‌ای در جزایر خلیج‌فارس انجام داد

امیردریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در مراسم افتتاح فاز جدید بیمارستان گلستان نداجا طی سخنانی اظهار داشت: هر جامعه‌ای که می‌خواهد پویا و سرزنده باشد نیاز به به بهداشت و‌ درمان منظم دارد. ارزش این موضوع در نیروهای مسلح بسیار بیشتر اسj. یک‌ نیروی مسلح بدون داشتن انسان های سالم نمی‌تواند ماموریت خود را انجام دهد. 

دریادار سیاری تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس ما درگیر مسئله جزایر شدیم و کاری که نیروی دریایی در جزایر انجام داد بسیار بزرگ بود. در جزایر از کمترین امکانات برخوردار نبودیم ولی تلاش‌های گسترده‌ای در این منطقه انجام شد و به موازات این تلاش‌ها، بهداشت و درمان ارتش هم تلاش‌های فراوانی انجام داد.

هزینه ۱۳۷ میلیارد دلاری برای کشاندن آشوب به داخل ایران

امیرحاتمی:‌ هزینه 137 میلیارد دلاری برای کشاندن آشوب به داخل ایران

به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم با حضور در ستاد وزارت دفاع در فضایی بسیار صمیمانه میهمان امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بودند.

امیر سرتیپ حاتمی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، اظهار داشت:وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توطئه بزرگ شکل‌گیری تروریسم در منطقه و به آشوب کشاندن کشورهایی نظیر عراق و سوریه را از دیگر توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان به دنبال نهادینه کردن ناامنی و آشوب در منطقه بودند که بحمدالله با هوشیاری و درایت فرمانده معظم کل قوا که پرده از خباثت آنان برداشت و آمادگی و جانفشانی نیروهای محور مقاومت توطئه دشمنان خنثی شد.

در پایان این دیدار امیرحاتمی با اهداء لوح تقدیر از خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم تجلیل کرد.

حمله پهپادی ارتش به پایگاه هوایی الملک خالد؛

تحولات یمن| حمله پهپادی ارتش به پایگاه هوایی الملک خالد؛ سرنگونی هواپیمای جاسوسی متجاوزان در الجوف

به نقل از المسیره، یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به جنایات عربستان، با یک فروند پهپاد قاصف 1 پایگاه هوایی الملک خالد در خمیس مشیط را هدف قرار دادند.

از آغاز تجاوز عربستان به یمن تاکنون، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بارها مواضع ائتلاف متجاوز سعودی در داخل و خارج را هدف حملات پهپادی خود قرار داده که این حملات خسارات زیادی به متجاوزان و مزدورانشان وارد ساخته است. 



ادامه مطلب

حمله جنگنده‌های سعودی به بیمارستان «الثوره» در الحدیده یمن/دست‌کم ۴۶ کشته و زخمی

افزایش شمار شهدای حمله ائتلاف متجاوز سعودی به بندر الحدیده یمن

در حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی به بیمارستان «الثوره» در بندر الحدیده یمن شمار زیادی از غیرنظامیان به شهادت رسیدند.

بر اساس گزارش المسیره، مدیر اطلاع رسانی بیمارستان الثوره شهر الحدیده یمن اعلام کرد بر اثر حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به این بیمارستان تاکنون 16 نفر شهید و 30 نفر نیز زخمی شده اند. وی افزود همه قربانیان غیرنظامی هستند و شمار شهدا رو به افزایش است.

این در حالی است که شبکه تلویزیونی المیادین شمار شهدای این جنایت وحشیانه را 40 نفر و شمار زخمی‌ ها را 70 تن اعلام کرد.

همچنین بر اساس گزارش این شبکه، یک منبع بیمارستانی در یمن از شهادت دست کم 35 غیرنظامی در حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودیبه اسکله ماهیگیری در بندر الحدیده واقع در غرب یمن خبر داد.

نحوه عبادت امام خمینی(ره) چگونه بود؟+عکس

فرزند امام حاج آقا مصطفی می گوید:نوافل مغرب و عشا را تند می‌خواند و حتی گاهی طمانینه را رعایت نمی‌کرد روزی به ایشان عرض کردم چرا در نوافل طمانینه را رعایت نمی‌کنید؟ فرمود: در نماز واجب هم دلیل ندارد.

یکی از ویژگی‌های بارز زندگی امام خمینی، نظم و برنامه‌ریزی دقیق در کار‌ها بود و ساعات خاصی را در دوران تبعیدِ نجف برای زیارت امیرالمومنین (ع) اختصاص داده بودند.

نحوه عبادت  امام خمینی(ره) چگونه بود؟

نمایی از بیت امام خمینی در شهر قم 



ادامه مطلب

تهدید وزیر کشور جدی‌تر از بستن تنگه هرمز/ اروپا هم باید هزینه‌های تحریم ایران را بدهد

مهاجران

کافی است "۲۴ ساعت چشم خود را هم بگذارید" تا اروپا در مواجهه با سیل مهاجران و محموله‌های مواد مخدر، کابوس را به عینه ببیند. هزینه تحریم نسل جوان ایران را جوانان اروپا هم باید بپردازند.

سال‌هاست که جوانان رشید این مرز و بوم، در پاسداری از مرزهای کشور و مبارزه با دسته‌های تا بن دندان مسلح اشرار و سوداگران مواد مخدر که اسناد پشتیبانی از آن‌ها توسط دشمنان عیان است، در خاک و خون می غلتند.

سال‌هاست برای آن که اروپا زیر هجوم سیل مهاجران جنوب آسیا زانو نزند و جوانان اروپایی ظرف یکی دو سال با مرفین و هروئین‌های ارسال شده از افغانستان و دیگر مراکز تولید مواد مخدر در مجاورت مرزهای ما، «عملی» و «چرتی» نشوند، جمهوری اسلامی ایران هزینه های سنگین جانی و مالی می دهد.


اروپا هم باید هزینه‌های تحریم ایران را بدهد