حضور برخی سیاسیون در شبکه بزرگ فساد بانکی

فرمانده سپاه پاسداران گفت: حقوق‌های نجومی تنها دلیل بازداشت‌های اخیر نیست و پرونده مرتبط با یک فساد بزرگتری است.

  

بازداشت‌های اخیر فقط به حقوق‌های نجومی مرتبط نیست/ حضور برخی سیاسیون در شبکه بزرگ فساد بانکی

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محمدعلی جعفری در حاشیه همایش فرماندهان و مسؤولان نیروی زمینی سپاه که در مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره دلیل جوسازی‌های اخیر علیه سپاه پاسداران گفت: دشمن، آمریکا و حتی مخالفان داخلی به دنبال استحاله انقلاب و ارزش‌های آن هستند تا حرکت انقلابی در جامعه ما کند و تضعیف شود و طبیعی است که علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان پرچمدار حفظ ارزش‌ها، جوسازی‌ و با این نهاد مخالفت کنند. 
 

وی همچنین درپاسخ به سؤالی، مبنی بر چرایی بازداشت مدیرعامل سابق بانک ملت توسط سازمان اطلاعات سپاه گفت: این تنها یکی از پروژه‌های اطلاعاتی است که سپاه در رابطه با مسائل امنیتی و موضوع نفوذ و فسادهای اقتصادی دنبال می‌کند، برخی فکر می‌کنند که فقط حقوق‌های نجومی دلیل این بازداشت‌هاست اما پرونده مرتبط با یک فساد بزرگتری است. این‌ها یک شبکه بوده‌اند و برخی از سیاسیون نیز در این شبکه حضور دارند.   ادامه مطلب ...

جانشین ولیعهد سعودی از کودتای ترکیه خبر داشت

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، فعال افشاگر عربستانی در جدید‌ترین اظهاراتش در توییتر تأکید کرد وزیردفاع و جانشین ولیعهد سعودی از ماجرای کودتا در ترکیه خبر داشت.  
«مجتهد،» که به دلیل افشای مسائل پشت پرده خاندان حاکم در عربستان شهرت و هواداران بسیاری را در عربستان کسب کرده، در توییتر خود نوشت: نقش رسمی عربستان در کودتای ترکیه آشکار نشده است، ولی نشانه‌هایی وجود دارد که «محمد بن سلمان،» جانشین ولیعهد، به دلیل ارتباط با «بن زاید» از کودتا اطلاع داشت.  
مجتهد افزود: بن سلمان به دلیل وفاداری به بن زاید، از نام پادشاه در روابطش با ترکیه استفاده می‌کند تا آنان (مسؤولان ترکیه) را در مقابل وعده‌های مالی خوب قانع کند که هرگونه اطلاعات درخصوص نقش امارات (در کودتا) را مخفی کنند.  
مجتهد گفت: متاسفانه نشانه‌هایی وجود دارد که مسؤولان ترکیه آماده هستند درخواست عربستان برای سرپوش گذاشتن بر نقش بن زاید را بپذیرند، این درحالی است که پول وعده داده شده فقط در حد یک وعدۀ شفاهی است.  
مجتهد اظهار داشت: «سرویس اطلاعاتی وابسته به اردوغان از همکاری بن سلمان و بن زاید اطلاع دارد، ولی اسلامگرایان سعودی حزب عدالت و توسعه را قانع کرده‌اند که به اقدامات عربستان نگاه مثبت داشته باشند.»

پاسخ به ۸ پرسش درباره ارزیابی برجام و تجربه ملت ایران از آن

  به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آغاز مذاکرات هسته‌ای فرمودند: «من اعتماد ندارم، خوشبین نیستم به مذاکره، لکن میخواهند مذاکره کنند، بکنند؛ ما هم به اذن‌الله ضرری نمیکنیم. یک تجربه‌ای در اختیار ملّت ایران است، این تجربه ظرفیّت فکری ملّت ما را بالا خواهد برد.»۱۳۹۲/۰۸/۱۲

 
پاسخ به ۸ پرسش درباره ارزیابی برجام و تجربه ملت ایران از آن 
ادامه مطلب ...

معاون جنجالی پلیس دبی، با ابراز تردید در واقعی بودن کودتای نافرجام ترکیه،

خلفان ضمن مخالفت با هر دو طرف درگیر در ترکیه نوشت: به هر دو طرف "نه" می گوییم. اکنون "حریم سلطان" دیوانه شده و کارش به جنون کشیده است. در زمان حکومت امپراتوری ترک ها، اعراب تحقیر می شدند و عزت و اقتدار و کرامت ما فقط در سایه حکومت حاکمان عرب ممکن خواهد بود.

وی در پایان افزود: اردوغان کیست؟ بوقلمون‌صفتی که یک روز همراه تو و روز دیگر بر ضد توست! حالا هم برای آشتی به دنبال اسد می دود.. اگر دولت ما با اسرائیل صلح می کرد، حریم سلطان دنیا را روی سرش می گذاشت، اما این کار برای اردوغان بی اشکال است و زنان حریم سلطان کلمه ای بر زبان نمی آورند.

کودتای "ساختگی" در حریم سلطان برای آشتی با اسد!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، ضاحی خلفان که از نزدیکان محمد بن زاید ولی‌عهد ابوظبی است و به تنهایی به جای تمامی سردمداران "کم‌حرف" امارات درباره هر چیز اظهارنظر می کند، پس از کودتای ناکام ترکیه، در توییتر نوشت: "آنچه در ترکیه رخ داد، به نظر ساختگی و از پیش طراحی شده است تا برای اردوغان فرصتی به منظور آشتی با همتای سوری‌اش فراهم شود و به بهانه ایجاد امنیت در ترکیه و رفع خصومت با همسایگان، از اسد صلح و آشتی "التماس" کند.
به عقیده خلفان، "اردوغان از زمانی که نیت خود برای آشتی با ایران و اسد را آشکار کرد و از پوتین عذر خواست و به دشمنی با مصر ادامه داد، اعتبار خود را از دست داده است".
وی افزود: اردوغان چه پیروز شود و چه ببازد، برای اعراب در حد شخصیتی است که فقط به منافع خودش فکر می کند، حتی اگر این کار به بهای تهدید امنیت ملی کشورهای عربی تمام شود. عرب ها نباید به اردوغانِ دمدمی مزاج امید ببندند، چرا که او فقط به منافع حزب خود می اندیشد، نه منافع اعراب.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: چرا باید بشینیم و به مصوبات مجلس نمایندگان آمریکا خیره شویم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خواسته‌ها و بهانه‌های آمریکا حد و حدودی ندارد و رفت‌و‌آمد‌های دانشگاهی‌، علمی و برجامی با غرب، ابزار نفوذ را فراهم می‌کند.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در جلسه حدیث شریف کساء در اهواز اظهار داشت: ما باید با نگاه انقلابی وارد صحنه نبرد با دشمن شویم چون راه‌حل پیروز شدن در این صحنه نگاه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: چرا باید بشینیم و به مصوبات مجلس نمایندگان آمریکا خیره بشویم چرا نباید از نگاه انقلابی با روحیه جهادی و به روش امام راحل (ره) و مطابق فرمایشات امام خامنه‌ای حرکت کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به حضور مستشاران سپاه در سوریه و عراق گفت: ما در سوریه و عراق یک لایه که روحیه مقاومت انقلابی و بسیجی است، را تربیت کردیم که آثار آن مقاومت‌ها که به عشق و صمیمیت دو جانبه تبدیل شده را مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: خواسته‌ها و بهانه‌های آمریکا حد و حدودی ندارد و رفت‌و‌آمد‌های دانشگاهی‌، علمی و برجامی با غرب، ابزار نفوذ را فراهم می‌کند.

سردار حاجی‌زاده در ادامه سخنانش به حقوق‌های نجومی اشاره کرد و گفت: حقوق‌های نجومی نماد غرب‌گرایی و اشراف‌گرایی است و اگر مدافعان حقیقی انقلاب مانند شهدای مدافع حرم با این افراد مقایسه شوند، می‌بینیم مدافعان اصلی انقلاب نسبتی با روحیه اشرافی‌گری ندارند.

وی افزود: مدتی پیش میهمان خانواده شهید مدافع حرم در منطقه‌ای بسیار ضعیف تهران بودیم که روحیه شهادت‌طلبی و شور و عشق به انقلاب را در آن‌ها مشاهد می‌کردیم و در هنگام خروج از همسایگان پرسیدیم، پدر شهید با این روحیه انقلابی چه کاره هستند که در پاسخ گفتند وی مدتی است بیکار است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: فقر و بیکاری خجالت‌آور است و همه بدانند که راه‌حل اصلی برای تمامی این مشکلات در جامعه داشتن "نگاه انقلابی" است

جنگ بعدی حزب الله؛ از "کریات شمونه" تا "بندر ایلات" + تصاویر

"عاموس هرئیل" تحلیلگر امور نظامی روزنامه اسرائیلی گفت: موشک های حزب الله که تعداد آنها افزایش یافته منبع اصلی قدرت حزب الله است.
به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سالروز جنگ 33 روزه  رژیم صهیونیستی علیه لبنان قرار داریم و در این نبرد مقاومت اسلامی لبنان قدرت خود را به ارتش اسرائیل تحمیل کرد.    جنگ 33 روزه لبنان که به "حرب تموز"  مشهور است ؛ در ژوئیه سال 2006 آغاز و در اواسط آگوست به پایان رسید و در این جنگ ده ها دستگاه تانک ارتش اسرائیل نابود شد. 

  ادامه مطلب ...

امنیت مرز را مدیون رشادت های مرزبانان هستیم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ حجت الاسلام ابراهیم گزمه گفت: امروزه نعمت امنیت را مدیون رشادت ها و جوان مردی های مرزبانان و همه ی افرادی که در مرز خدمت می کنند هستیم که با در پیش گرفتن راه شهدای دفاع مقدس توانسته اند امنیت را در مرزها به وجود آورند.
وی افزود: گروهک های تروریستی بارها در مرزهای جنوب شرق کشور دست به عملیات های غیر انسانی زده اند تا بلکه بتوانند ذره ای اختلاف در میان شیعه و سنی در استان بیاندارند اما هر یک از این اقدامات وحدت و انسجام را در منطقه بیشتر کرده است.
امام جمعه هیرمند بیان داشت: همه ی گروهک های تروریستی به دست آمریکا و اسرائیل( و همچنین وهابیون و عربستان) مسلح می شوند و هدف آنان نیز از این عملیات ها بر هم زدن نظم عمومی جامعه است.
وی ابراز داشت: مسلما این آخرین اقدام آنان نیز نخواهد بود و باز هم گروهک های از خدا بی خبری به وجود خواهند آمد که این چنین اقداماتی را انجام بدهند اما مرزبانان فهیم جمهوری اسلامی ایران با عملیات های منحصر به فردی که انجام می دهند همواره از نفوذ انان به نقاط شهرهای همجوار مرز جلوگیری خواهند کرد.

استقبال از ملک فهد با لنگه کفش+ عکس

 فهد بن عبدالعزیز پنجمین پادشاه آل سعود بود که حدود دو سال پیش در 90 سالگی درگذشت .

تندیس این پادشاه در نمایشگاهی در عراق به نمایش گذاشته شده  است. بازدید کنندگان در این نمایشگاه نیز با دیدن تندیس وی، با لنگه کفش او را مورد لطف خود قرار دادند.
 
استقبال از ملک فهد با لنگه کفش+ عکس

یک قطره از این روغن در آب برای سلامتی تان معجزه می کند+ دستورالعمل

به کمک یک اسانس طبیعی وشفابخش به سادگی ریه هایتان را از هر نوع آلودگی و مواد مضر پاک کرده و از شر علائم آلرژی خلاص شوید.  به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛اگر زیاد عطسه یا سرفه می کنید و آبریزش بینی داشته اما این علائم همیشگی نیستند و در برخی ایام سال سراغتان می آید به احتمال زیاد شما به آلرژی فصلی مبتلا هستید.

 
آلرژی فصلی مانند سایر آلرژی ها زمانی به وجود می آید که  سیستم ایمنی بدن حساس شده و به برخی مواد خاص محیط زندگی واکنش نشان می دهد.
 
علائم آلرژی در بسیاری از مواقع مزاحم کار و زندگی افراد شده و آن ها را از فعالیت های روزمره باز می دارد اما واکنش های آلرژیک خفیف را می توان تا حد زیادی تحت کنترل قرار داد.
 
روغن پونه کوهی(آویشن) است در بسیاری از درمان های گیاهی مورد استفاده قرار گرفته و دارای تاثیر بسیارعالی است. این روغن را می توان به صورت موضعی برای  درمان قارچ ناخن انگشت پا و از بین بردن زگیل و خال استفاده کرد اما باید توجه داشت روغن پونه کوهی برای زخم های باز استفاده نشود.
 
پونه کوهی با عفونت ها، قارچ ها، کولیت، سرطان، التهاب، آسم و عفونت های تنفسی و آلرژی مقابله کرده، همچنین موجب تعادل هورمون ها در بدن و کاهش روند یائسگی می شود.
 
علاوه بر این موارد از این روغن به عنوان پاک کننده ریه نیز استفاده می شود.
 
1- بخور این روغن را در فضای خانه پخش کنید.
2- یک یا دو قطره  از این روغن را  کف دست ریخته و دو دستتان را به هم بمالید سپس کف دستتان را بو کنید با این کار عطر این روغن وارد ریه ها شده و آن ها پاک سازی می کند.
 
3- یک قطره از اسانس پونه کوهی را با عسل در آب گرم ریخته و مدام هم بزنید تا یک ترکیب یکدست به دست بیاید زیرا این روغن به سرعت از آب جدا می شود. این ترکیب را در محلی که هستید قرار دهید تا با تنفس شما وارد ریه ها شود.
 
توجه کنید روغن پونه کوهی یک اسانس بسیار قوی است، بنابراین باید در مصرف آن احتیاط  کرد دستورالعمل ها ذکر شده را نباید بیش از 10 روزدر هر دوره  استفاده کرد زیرا این کار باکتری های سودمند روده را نابود کرده یا موجب سمی شدن کبد می شود همچنین بهتر است این اسانس طبیعی را نوزادان، کودکان خردسال، زنان باردار باردار و شیرده و افراد دیابتی به دلیل احتمال کاهش سطح قند خون و تاثیر سوء آن بر دیابت استفاده نکنند.
 
منبع:

مسعود رجوی به درک واصل شد+تصاویر

rajavi

«ترکی الفیصل» رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان در اجتماع حامیان منافقین در پاریس ، از مرگ مسعود رجوی سرکرده این گروهک تروریستی خبر داد.

به گزارش العربیه، الفیصل خطاب به مریم رجوی از مسعود به عنوان «همسر مرحومتان» یاد کرد.

وی در این اجتماع  به اهداف شوم رژیم عربستان و همبستگی این رژیم با منافقین اعتراف کرد و گفت:من هم می‌خواهم که رژیم (ایران) سقوط کند.

۲۹۸۱۴۲_۱۴۵

 

«توفان» ایرانی تاکتیک ویژه داعش در عراق را به باد داد +عکس

به گزارش صدخبر   ؛ اگرچه توسعه توان رزمی ایران در راستای حمایت از ملت های مظلوم منطقه که می خواهند در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی بایستند، موضوع جدید یا کتمان شده ای نیست اما طی ماههای اخیر، مصادیق دقیق تر و مقتدرانه تری از تحویل دستاوردهای نظامی کشورمان به ارتش های منطقه دیده و شنیده می شود تا در مقابل جریانات تکفیری - صهیونیستی، توان دفاع از مرزها و مردمانشان را داشته باشند.
یکی از این موارد مهم را می توان در انتشار تصاویری متعدد از حضور موشک ضد زره ایرانی در عراق دانست که نیروهای بسیج مردمی و ارتش عراق در حجم بالایی از آن بهره می برند. موشک توفان یکی از مشهورترین و مدرن ترین سلاح های ضدزره‌ای است که به دست متخصصین ایرانی در انواع مختلف به بهره برداری رسیده است.  
توفان؛ حاصل تحریم آمریکایی و تجربه ایرانی

اگرچه موشک تاو در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار ایران قرار گرفت اما با توجه به اعمال تحریم های تسلیحاتی بر ضد کشورمان و ضرورت و اهمیت دستیابی به یک سلاح ضد زره، در همان سالهای جنگ تحمیلی برنامه مهندسی معکوس موشک تاو در داخل کشور آغاز شده و به ساخت موشک‌های سری توفان منجر شد.

«توفان» در برخی مشخصه ها تفاوت های اندکی با نمونه اصلی داشت؛ از آن جمله باید به سرجنگی 3.6 کیلوگرمی، جرم 18.5 کیلوگرم، میزان نفوذ 550 میلیمتر و برد 70 تا 3850 متر و سرعت بیشینه 310 متر بر ثانیه ای آن اشاره کرد. روش هدایت، پرتابگر و شکل ظاهری توفان صرف نظر از تفاوتهای اندک در ابعاد، مشابه موشک تاو است.
توفان
توفان-1 در وسط و توفان-2 سمت چپ 
ادامه مطلب ...