آمادگی نیروهای مسلح جرأت و تفکر تجاوز به جمهوری اسلامی را از دشمن می‌گیرد

آمادگی نیروهای مسلح جرأت و تفکر تجاوز به جمهوری اسلامی را از دشمن می گیرد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز با حضور در منطقه رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی در جمع دست اندرکاران این رزمایش حضور یافت.

وی در جمع خبرنگاران حاضر در منطقه رزمایش با اشاره به اینکه فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با دشمنان و تهدیدهای احتمالی آنها برگرفته از دستورات الهی است، افزود: الحمدلله نیروهای مسلح ما روز به روز و با توجه به فرامین الهی و تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا از آمادگی بیشتری برخوردار می شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه افزود: رزمایش بزرگ اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت که توسط نیروی هوایی برگزار می شود در راستای همین آمادگی ها می باشد. رزمایشی که دوستان ما را امیدوار و دشمنانمان را ناامید می نماید.

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین گفت: اینگونه رزمایشها قطعاً در روحیه کارکنان نیروی هوایی بویژه خلبانان جوان این نیرو تأثیر به سزایی داشته و آنها را در جهت آمادگی همیشگی یاری می نماید.

پرواز بیش از 30 فروند جنگنده در رزمایش امروز

30 فروند جنگنده امروز به پرواز درخواهند آمد/ استفاده از بمب‌های نقطه زن بومی در رزمایش نهاجاامیرسرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش سخنگوی رزمایش  فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره سازوکار رزمایش در دو روز آینده عنوان داشت: ما طبق برآوردهایی که از صحنه عملیات داشتیم امروز بالغ بر 30 فروند هواپیما در منطقه رزمایش به پرواز در خواهند آمد.

وی افزود: این هواپیماها با استفاده از تسلیحات مشقی اهداف فرضی را مورد اصابت قرار می‌دهند.

سخنگوی رزمایش فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه پس از ارزیابی از انجام عملیات امروز، چهارشنبه از تسلیحات اصلی با حجم آتش سنگین استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: همچنین از بمب‌های لیزری ساخت متخصصین بومی نیز  بهره خواهیم برد.

امیر روز خوش در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در رزمایش فداییان حریم ولایت از بمب‌های نقطه زن بومی نیز استفاده خواهیم کرد.

تامکت‌های نهاجا در منطقه رزمایش قدرت نمایی کردند

تامکت های نهاجا در منطقه رزمایش قدرت نمایی کردندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دومین روز از رزمایش فدائیان حریم ولایت 6 نیروی هوایی ارتش انواع سامانه‌های پیشرفته ارتباطی نهاجا با استفاده از بسترهای امن شبکه‌های بی‌سیم و باسیم انواع سامانه‌های تسهیلات پروازی و انواع سامانه‌های تاکتیکی، ماموریت‌های ابلاغ شده در جنگ الکترونیک را با موفقیت انجام دادند.

امیر خلبان مسعود روزخوش سخنگوی رزمایش همچنین اعلام کرد: در این مرحله با استفاده از هواپیمای جنگ الکترونیک فالکون 50 تحت عنوان پروژه تحقیقاتی سایه، عملیات اختلال امواج راداری نیروهای دشمن فرضی با موفقیت انجام شد.

سخنگوی رزمایش در ادامه گفت: همچنین جنگنده اف 14 به اجرای ماموریت دشت هوایی مسلح و انجام ماموریت تاپ کاور پرداخت.

روزخوش تصریح کرد: همچنین جنگنده‌های اف 14 و میگ 29 با انجام عملیات رزم هوایی شرایط درگیری در صحنه واقعه نبرد را با موفقیت تمرین کردند.

سوختگیری هوایی فانتوم ها با پشتیبانی F14

بمباران منطقه توسط جنگنده های صاعقه/سوختگیری هوایی فانتوم ها با پشتیبانی F14

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه دومین روز از رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیماهای بومی صاعقه با بمب های 500 پوندی اهداف فرضی بر روی باندهای پروازی منطقه نبرد را با موفقیت منهدم کردند.

امیر روزخوش سخنگوی ششمین رزمایش فدائیان حریم ولایت، اجرای عملیات سوختگیری هوایی را بخش دیگری از این رزمایش بزرگ عنوان کرد و گفت: جنگنده بمب افکن های فانتوم سوختگیری هوایی از هواپیمای سوخت رسان را به منظور نفوذ در عمق منطقه نبرد و افزایش شعاع عملیاتی در دستیابی به اهداف برد بلند را با اجرای ماموریت TOP COVER توسط هواپیماهای اف-14 اجرا کردند.

سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران همکاری می‌کنند/

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطلاعاتی داریم که برخی کشورهای منطقه و آل سعود خائن برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری می‌کنند.
سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری دارندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه گرامیداشت 3 هزار شهید استان خراسان شمالی اظهار داشت: شهدای هر استان کشور ویژگی‌های خاصی دارند و شهیدان استان خراسان شمالی از غیرت و جوانمردی بالایی برخوردار بودند که باعث شد حماسه های بزرگ‌ آفریده شود که آثار آنها امروزه هم در کشور و هم در منطقه دیده می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهدا مظهر اقتدار ملی و شکوه انقلاب و محور اصلی ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه هستند که این ایستادگی خود حماسه‌های خارق‌العاده‌ای را خلق کرده‌ است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اطلاعات کاملی داریم که نشان می‌دهد سرویس های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل با یکدیگر همکاری دارند، یادآور شد: آنها به دنبال برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی در ایران هستند که البته می‌بینیم که امروز امنیت سیستان و بلوچستان و کردستان شبیه امنیت تهران است و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

اسپری ضد عرق باعث سرطان در زنان می‌شود

زنانی که به‌طور منظم از اسپری‌های ضد عرق حاوی نمک‌های آلومینیوم استفاده می‌کنند، بسیار در معرض خطر ابتلا به سرطان سینه هستند.
اسپری ضد عرق باعث سرطان در زنان می‌شود به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اکثر اوقات، با اجتناب از غذاهای خاص، سعی می‌کنیم بدن خود را از سموم به‌دور نگه داریم اما اغلب فراموش می‌کنیم که آنچه به بدن خود وارد می‌کنیم تنها به مصرف مواد غذایی محدود نمی‌شود بلکه بسیاری از مواد شیمیایی مضر به‌راحتی از طریق پوست جذب شده و می‌تواند حتی در مقادیر کوچک، اثرات سوء بر سلامت انسان داشته باشد. 
یکی از لوازم‌های آرایشی و بهداشتی که توسط اکثریت قریب به اتفاق مردم استفاده می‌شود، دئودورانت‌هایی است که اغلب شامل انواع مواد شیمیایی مضر، از جمله آلومینیوم، پارابن، پروپیلن گلیکول، تریکلوزان و steareths است. 






ادامه مطلب

به تمامی اهداف از پیش تعیین شده رسیدیم.

امیر سرتبپ خلبان روز خوش با اظهار رضایت از عملکرد خلبانان و کارکنان فنی شرکت کننده در ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش گفت: به تمامی اهداف از پیش تعیین شده رسیدیم.

به گزارش ستاد فرهنگی تبلیغی ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ دوم خلبان روز خوش سخنگوی ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش ضمن اعلام پایان مرحله عملیاتی این رزمایش گفت: پایان کامل رزمایش زمانی خواهد بود که همه جنگنده بمب افکن ها و هواپیماهای ترابری و سوخت رسان به پایگاه های اصلی خود برگردند.

وی با اشاره به دستاوردهای این رزمایش گفت: آموزشهای داده شده به خلبانان که توسط اساتید پیشکسوت نهاجا در سالهای گذشته انجام شده بسیار مثبت ارزیابی شد و این ارزیابی در خصوص کارکنان آمادی و نگهداری وتعمیر هواپیما هم همین منوال بود

امیر زوزخوش افزود: ما در این رزمایش با موفقیت موشک ها، بمب ها و تسلیحات کاملا بومب و بهینه شده را تست عملیاتی کردیم

چشمان همیشه بیدار پدافند با تلاش شبانه روزی خود از حریم آسمان ولایت دفاع خواهد کرد.

 امیر سرتیپ اسماعیلی:

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی و گروه پدافند هوایی شهید اقبالپور همدان گفت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی بدانند چشمان همیشه بیدار پدافند با تلاش شبانه روزی خود از حریم آسمان ولایت دفاع خواهد کرد.

 

ارتش در تدین نمونه است

ارتش در تدین نمونه است

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع معاونین و روسای عقیدتی سیاسی مقیم تهران و پیشکسوتان ارتش گفت: ما نباید از دشمن تبعیت کنیم بلکه باید در برابر حرف زور و یاوه گویی چنین دشمنانی ایستادگی نماییم و برخلاف میل آنها حرکت کرده و در پیشبرد اهداف اسلامی خود کاملا هوشیار و آگاهانه عمل کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ما باید اصلی ترین پیام امام حسین (ع) را الگوی رابطه با دشمنان خود قرار دهیم اظهار داشت: "هیهات منا الذله" پیامی بود که حضرت سیدالشهدا(ع) برای نسل های آینده به یادگار گذاشت. با رصد تاریخ متوجه خواهیم شد که در دوره های گذشته با تبعیت از دشمنان تمام اختیارات کشور در دست دشمنان قرار داشت. اما ما با الگوبرداری از کلام و پیام امام حسین(ع)، تدابیر حکیمانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله) در عدم تبعیت از دشمن  مقابل آن هاایستادگی خواهیم کرد.a

اگر به خواسته‌های ما تن ندهی، به سرنوشت مبارک دچار می‌شوی!

جانشین ولیعهد عربستان در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور مصر، وی را تهدید کرد.
عربستان خطاب به سیسی: اگر به خواسته‌های ما تن ندهی، به سرنوشت مبارک دچار می‌شوی!
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "پانوراما الشرق الاوسط"؛ "عبدالفتاح سیسی" –رئیس جمهور مصر- در دیدار اخیر خود با سردبیران روزنامه های مصری کوشید تا وجود هرگونه اختلاف میان کشورش و عربستان سعودی را رد کند و رسانه ها را به تنش زایی میان دو کشور متهم کرد.

براین اساس، موقتا دست‌کم تبلیغات رسانه‌ای از جانب مصر آرام شد، ولی این موضوع همچنان به مانند آتش زیر خاکستر باقی است.

"مکرم محمد احمد"، روزنامه نگار کهنه‌کار مصری که یکی از نزدیکان "حسنی مبارک" –رئیس جمهور مخلوع مصر- به شمار می رود و رابطه خود با رئیس جمهور کنونی را خوب توصیف می کند، با حضور در یک برنامه تلویزیونی، دور جدیدی از انتقادها علیه عربستان سعودی را آغاز و اعلام کرد: "اسرائیل ماموریت امنیتی در دو جزیره تیران و صنافر را –که مصر به عربستان سپرده بود- تحویل خواهد گرفت". 
 او همچنین فاش کرد که عربستان سعودی طی چند ماه گذشته، سه مرتبه از ارسال گاز به مصر سر باز زده است و بر در خواست خود مبنی بر انصراف مصر از مالکیت جزایر مذکور، پیش از فرود هواپیمای "ملک سلمان" –پادشاه عربستان- در فرودگاه قاهره، هنگام سفر اخیر خود اصرار داشته است.

منابع مصری تأکید کرده اند که این درخواست را "محمد بن سلمان" –جانشین ولیعهد عربستان- در نامه شدید اللحنی به "عبدالفتاح سیسی" مطرح کرده است؛ نامه ای که متن آن تاکنون به خاطر انجام سفر ملک سلمان به مصر و نیاز این کشور به سرمایه گذاری ها و سپرده های سعودی، مخفی مانده بود. 
ادامه مطلب ...

عملیات سوختگیری هوایی

 Image result for ‫سوختگیری هواپیما در رزمایش هوایی‬‎

در آخرین روز رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت ۶ عملیات سوختگیری هوایی توسط تانکر سوخت رسان 747 به چهار فروند جنگنده اف ۴ صورت گرفت.

در آخرین روز رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت ٦،عملیات سوخت‌گیری هوایی توسط تانکر سوخت رسان 747 به چهار فروند جنگنده اف 4 در منطقه انارک صورت گرفت.

ششمین رزمایش فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش روز دوشنبه (26 مهر ماه 95) در منطقه عمومی اصفهان آغاز شده بود.

در این رزمایش سه روز انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب افکن، ترابری نیمه سنگین و سبک، هواپیماهای ارتباطی و شناسایی، سوخت رسان و انواع پهپادها حضور داشتند.

ویتامین همه فن حریف علیه ام اس!

ویتامین همه فن حریف  علیه ام اس!

پیام فرحبخش متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متاسفانه بیش از دو سوم مردم ایران از کمبود ویتامین D رنج می برند.
 
وی در ادامه افزود: مقدار مورد نیاز این ویتامین در کودکان 400 واحد در روز است که با افزایش سن نیاز به آن بیشتر می شود. میزان مورد نیاز ویتامین D درافراد کهنسال 800 واحد است.
  
ادامه مطلب ...

بهترین دم کردنی ها برای رفع سرماخوردگی

بهترین دم کردنی ها برای رفع سرماخوردگی

حیدر عظمایی محقق و پزوهشگر طب سنتی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در بروز سرماخوردگی بیش از 200 نوع ویروس دخالت دارند؛ اظهار داشت: از مهم ترین نشانه های این بیماری می توان به آبریزش بینی، گلودرد، سرفه و عطسه اشاره کرد.سرماخوردگی موجب عفونت بینی، گلو، سینوس و گوش ها می شود و اصلی ترین راه سرایت ویروس ها، از طریق تماس دست است.
  
ادامه مطلب ...

با این ترفندها صاحب دوقلو شوید

با این ترفندها صاحب دوقلو شوید

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ تحقیقات جدید پژوهشگران نشان داده است  خانم هایی که قبل ازدوران بارداری از اسید فولیک به عنوان یک مکمل درمانی برای رفع مشکل کم خونی خود استفاده کرده اند با درصد بالایی بیش از 40 درصد ، شانس بدنیا آوردن دوقلو دارند.
 
محققان استرالیایی در یک مطالعه دانشگاهی، یک رابطه مستقیم بین مصرف اسید فولیک و بدنیا آوردن دوقلو را در زوج ها شناسایی کرده اند.
  
ادامه مطلب ...

تکاور درستکار کیف ۳ میلیارد تومانی را به صاحبش پس داد + عکس

یک تکاور ارتشی در تیپ ۳۵ نیرو مخصوص نزاجا کرمانشاه، کیف حاوی سه میلیارد تومان را به صاحبش پس داد.

سعید بابایی مسئول روابط عمومی تیپ ۳۵نیرو مخصوص نزاجا در این باره گفت: صبح امروز یکی از کارکنان متعهد تیپ ۳۵نیرو مخصوص نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از خروج از منزل در کرمانشاه به قصد عزیمت به محل خدمت، کیفی حاوی اسناد و مدارک را پیدا می‌کند.

تکاور درستکار کیف 3000000000 تومانی را به صاحبش پس داد + عکس 
 وی ادامه داد: این تکاور کرمانشاهی که گروهبان یکم عرفان فرهادی نام دارد، کیف را بلافاصله به بازرسی پادگان تحویل داده و پس از تماس با صاحب آن، کیف به وی بازگردانده می‌شود.

مسئول روابط عمومی تیپ ۳۵نیرو مخصوص نزاجا گفت: کیف مذکور شامل دسته چکهای سفید امضا و کارتهای اعتباری همراه با رمز کارتها و دفترچه های بانکی به ارزش تقریبی سه میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: گروهبان یکم عرفان فرهادی یابنده این مدارک هدف از این کار خداپسندانه را اعتقاد به ارزشهای اسلامی و اخلاقی و حس نوع دوستی عنوان کرد.

منبع: ایسنا