انتخابات آزاد در ایران دیکتاتورهای سعودی را به وحشت می اندازد

 به نقل از روزنامه «ایندیپندنت»، «رابرت فیسک» نویسنده و روزنامه نگار در حوزه مسائل خاورمیانه در مقاله ای که روز شنبه در روزنامه انگلیسی زبان «ایندیپندنت» انتشار یافت، می نویسد: «مقامات سعودی از اینکه یک ایرانی خردمند در یک انتخابات آزاد به پیروزی رسیده است، به وحشت خواهند افتاد؛ انتخاباتی که تقریباً هیچ یک از ۵۰ دیکتاتوری به استثنای لبنان، تونس و پاکستان؛ که برای دیدار با ترامپ در ریاض گردهم آمده اند، جرأت برگزاری آن را نخواهند داشت».
رابرت فیسک در بخشی دیگر از مقاله خود با اشاره به نرخ مشارکت ۷۰ درصدی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ (در مقایسه با مشارکت اسفبار ۵۸ درصدی مردم آمریکا در انتخابات ۲۰۱۶)، ایرانیان را مردمی آگاه به امور سیاسی و علاقمند و مصمم در انتخابات ریاست جمهوری معرفی می کند.

تکرار ادعاهای واهی الجبیر علیه ایران

تکرار ادعاهای واهی الجبیر علیه ایران/تیلرسون: امکانات دفاعی اعراب خلیج فارس را برای جلوگیری از نفوذ ایران تقویت می‌کنیم
 

عادل الجبیر
آقای وزیر، واق واق کردن در مقابل شیر حق شماست، اما برای جلب رضایت ارباب بعضی ها سکوت می کنند و لبخند می زنند.که امثال تو اینقدر گستاخ شده اند.

دست هایی به بزرگی یک ساختمان+تصاویر

مجسمه دو دست بزرگ در شهر آبی ونیز برای هشدار نسبت به تغییرات آب و هوایی نصب شده اند.

 

ادامه مطلب

300 شهید تازه تفحص شده در انتظار ورود به کشور

130 شهید تازه تفحص شده در انتظار ورود به کشور/ پیکر مطهر 18 غواص شهید عملیات کربلای 4 در این تفحص پیدا شد

  به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: پیکر پاک 130 شهید در مناطق‌های عملیاتی استان‌های بصره، الاماره و شهر کوت عراق در یک ماه گذشته و طی تفحص‌های گروه تفحص پیدا شده است.

سردار سید محمد باقرزاده افزود: ۱۸ نفر از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ هستند که در جزیره ام الرصاص با دستهای بسته پیدا شده اند.

وی گفت: پیکر پاک این شهدا از آبراه اروندرود روز چهارم خرداد ماه وارد کشور می‌شود و در شهر اروندرود مورد استقبال مردم قدر شناس ایران اسلامی قرار می‌گیرند.

امیر اسماعیلی از گردان موشکی منطقه کنارک و سایت رادار مکران بازدید کرد

امیر اسماعیلی از گردان موشکی این منطقه و سایت رادار مکران بازدید کرد

 ؛ امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) به همراه حجت الاسلام محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه از گروه پدافند هوایی کنارک بازدید کردند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در این بازدید با حضور در سایت رادار مکران، گردان موشکی، سایت فاشا و مواضع توپخانه‌ای گردان زمین به هوا با ایجاد وضعیت‌های عملیاتی مختلف، میزان آمادگی رزمی یگانهای عملیاتی را ارزیابی کرد.

آمریکا به تعهدات خود درباره رآکتور 20 مگاواتی خنداب عمل نکرد

مسئولین بدانند که نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد / شرکت‌های چینی و ایرانی راه حلی برای رفع تحریم‌ها پیدا خواهند کرد / ایالت متحده به تعهدات خود درباره رایکتور 20 مگاباتی خنداب عمل نکرد

سردار سرتیپ "محمد اسماعیل کوثری" مشاور فرمانده کل سپاه  درباره اقدامات اخیر آمریکا در تحریم‌ شرکت‌های ایرانی و چینی مرتبط با برنامه موشکی ایران اظهار داشت: آمریکایی‌ها با این کار خباثت‌شان را به دنیا نشان می‌دهند و می‌گویند که تابع هیچ مقرراتی نیستند.
وی افزود: در بحث برجام با آنکه در اصل قضیه نکاتی وجود داشت اما این آمریکایی‌ها بودند که برای مذاکره التماس می‌کردند.
 سردار کوثری با اشاره به اینکه نمایندگان آمریکایی در جلسات متعدد قبول کردند که تعهداتی دارند و باید به آن عمل کنند، گفت: آمریکایی‌ها درباره رآکتور 20 مگاواتی خنداب به تعهدات خود عمل نکردند.

هدف ارتش ترکیه از ساخت پایگاه نظامی در شهر "الباب" چیست؟

هدف ارتش ترکیه از ساخت پایگاه نظامی در استان حلب چیست؟

"حسن هانی‌زاده" کارشناس مسائل غرب آسیا   درباره ساخت پایگاه نظامی ارتش ترکیه در استان حلب و اهمیت ژئوتوپلیک این پایگاه نظامی عنوان داشت: هدف ارتش ترکیه و اردوغان از گسترش نفوذ جغرافیایی در  شمال سوریه کاملا استعماری و تجزیه طلبانه است.
وی افزود: ارتش ترکیه به دنبال تجزیه بخش شمالی سوریه است که هدف اصلی آن جدا سازی استان "حلب" و "ادلب" و الحاق آن به ترکیه است.
کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اقدامات مخرب ترکیه در سوریه گفت: ترکیه از سال 1938 به دنبال آن بوده که بخش‌هایی از شمال سوریه را به "اسکندرون" در ترکیه متصل کند.

رزمایش‌های ما ترکیبی از همه دانش‌های نظامی است

اموزش یعنى ایجاد امادگى براى پذیرش مسؤلیت ؛ امیر سرتیپ محمد حسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح در همایش سازوکار مهارت محوری تربیت و آموزش در نیروهای مسلح که صبح امروز پنجشنبه ٢٨ اردیبهشت ماه در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد، اظهار داشت: اساسا آموزش یعنی ایجاد آمادگی و قابلیت در افرادی که قرار است نقش و مسئولیتی را در یک سازمان به عهده بگیرند، لذا هرچه ما بتوانیم متناسب با نقشی که از فرد می‌خواهیم به او آموزش دهیم، همانگونه که ما خواسته ایم عمل می‌کند.
معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در حال حاضر نظام آموزشی ما مبتنی بر دانستنی‌های ذهنی است تا توانستنی‌های عملی، بهمین خاطر بسیاری از فارغ التحصیلان زمانی که از دانشگاه بیرون می‌ایند کار بلد نیستند.

امیر باقرى در بخش پایانى سخنانش خاطر نشان کرد: رزمایش‌های ما ترکیبی از همه دانش‌های نظامی است و یگان‌های ما در آن شرکت می‌کنند، اما بحث آموزش مهارت محور مربوط به فرد و ارتقای تخصص‌های فردی او است.

شگفت‌زدگی رسانه‌های غربی از مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات

رسانه‌های غربی ضمن پوشش اخبار مربوط به انتخابات ریاست‌جمهور ایران از مشارکت گسترده مردم، شگفت‌زده شدند.

شگفت‌زدگی رسانه‌های غربی از مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات  رسانه‌های غربی روز جمعه حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را پوشش دادند. 
 
خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت میلیون‌ها ایرانی تا آخرین ساعات روز جمعه در رأی‌گیری برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورشان شرکت کردند. 
 
این رسانه آمریکایی با اشاره به اینکه این رأی‌گیری اولین انتخابات از زمان حصول توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 بوده نوشت این انتخابات عده زیادی از مردم را به پای صندوق‌های رأی کشاند به نحوی که برخی برای رأی دادن ساعت‌ها در صف ایستادند.»

وام مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران ن.م

  بمنظور تامین مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز ن.م ، برابر هماهنگی بعمل آمده با بنیاد تعاون ودجا و موسسه اعتباری کوثر ، ازتاریخ 01/10/1395 وام مسکن به مبلغ حداقل 200 میلیون ریال و حداکثر 600 میلیون ریال (با توجه به توان بازپرداخت وام گیرنده) قابل پرداخت می باشد.تسهیلات مذکور با نرخ کارمزد 5% و اقساط 100 ماهه است. افرادیکه توان پرداخت اقساط تا سقف حداکثر وام 500/000/ 7  ریال) را ندارند می توانند مبالغ کمتری در خواست نمایند.

 



ادامه مطلب

حق بیمه ماهیـانه مکمـل نیروهـای مسلح در سال 1396

 سوال : نحوه محاسبه حق بیمه درمان چگونه است ؟  بیمه شدگان قطعی و غیر قطعی چه کسانی هستند؟ 

ادامه مطلب

اسراییل 25 سال آینده را نخواهید دید

افسران - اسراییل 25 سال آینده را نخواهید دید
یهودیان ارتدوکس، عروسک سرباز اسرائیلی و پرچم اسرائیل را در خود اسرائیل به آتش کشیدند

ان شاءالله اسراییل از  درون در حال تجزیه است .