یک میز که در سه کشور قرار دارد +عکس


 این میز روی مرز سه کشور قرار گرفته است که افرادی که روی آن با هم قهوه می‌خورند، هر کدام به طور همزمان می‌توانند در این کشورها باشند. تصویر این میز را ببینید که روی مرز سه کشور اسلواکی، مجارستان و اتریش است.

یک میز که در سه کشور قرار دارد +عکس

بازتاب هشدار رهبر معظم انقلاب به آمریکا درباره هرگونه حرکت اشتباه در قبال برجام


بازتاب هشدار رهبر معظم انقلاب به آمریکا درباره هرگونه حرکت اشتباه در قبال برجام

  سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خصوص هشدار به آمریکا در ارتباط با توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.

شبکه المیادین با پوشش سخنان رهبر معظم انقلاب به نقل از ایشان گزارش داد: هر تحرک اشتباه در خصوص توافق هسته‌ای با پاسخ ایران مواجه خواهد شد.

خبرگزاری رویترز نیز با پوشش سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای اعلام کرد رهبر ایران روز یکشنبه هشدار داد هرگونه گام اشتباه از سوی آمریکا در خصوص توافق هسته ای میان تهران و قدرت های جهانی با پاسخ قاطع ایران همراه خواهد بود.



 

ادامه مطلب

محل حادثه بمب‌گذاری دیشب در نجف آباد +


 ؛  شب گذشته در شهرستاننجف آباد استان اصفهان یک بمب کشف شد.

گفتنی است؛ پس از حادثه دیشب، نجف آباد هم اکنون در آرامش است.

 فرمانده لشگر زرهی 8 نجف اشرف در این باره گفت: خودروی سواری مشکوک به حاوی بسته انفجاری در نجف آباد اصفهان شناسایی و مواد انفجاری جاسازی شده در آن خنثی شد و تلاش‌ها برای شناسایی عوامل این خودرو حاوی مواد منفجره ادامه داد.

لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری در مرحله تدوین حقوقی است


لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری در مرحله تدوین حقوقی است/ ارسال به مجلس در آینده نزدیک

جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور  درباره زمان تقدیملایحه قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بررسی این لایحه در دولت به پایان رسیده و برای تدوین حقوقی به معاونت حقوقی رفته است.

وی ادامه داد: معاونت حقوقی قسمتی برای تدوین لوایح دارد و به دلیل مفصل بودن لایحه مذکور، ممکن است تدوین حقوقی آن دو سه هفته زمان ببرد و سپس تقدیم مجلس خواهد شد.

هر حرکت غلط در برجام با عکس‌العمل جمهوری‌اسلامی مواجه خواهد شد


فرمانده معظم کل قوا تصریح کردند: ملت ایران محکم ایستاده است و هر حرکت غلط نظام سلطه در قضیه برجام، با عکس العمل جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی برگزار شد  مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

حضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای ورود به دانشگاه علوم انتظامی در محل یادمان شهدا حضور یافتند و با قرائت فاتحه، علو درجات شهدای نیروی انتظامی را از خداوند مسألت کردند.

رهبر انقلاب اسلامی سپس از یگانهای انتظامی، مرزبانی، و راهنمایی و رانندگیِ حاضر در میدان سان دیدند.

ایشان همچنین جانبازان سرافراز حاضر در میدان را مورد تفقد قرار دادند.

در این مراسم حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به سابقه سردمداران نظام سلطه بویژه آمریکا و دنباله روهای آن در ایجاد نا امنی در ایران، بعد از پیروز انقلاب اسلامی، افزودند: با وجود همه اقدامات و حرکات شرارت آمیزی که برای سلب امنیت از کشور در طول ۳۸ سال گذشته انجام شد، اما سازمان‌های مسلح از جمله نیروی انتظامی و جوانان مؤمن، با کمال رشادت و قدرت ایستادند و از امنیت کشور دفاع کردند.

ایران 3 - فرانسه 2/ نخستین مدال جهانی والیبال ایران


تیم ملی والیبال کشورمان با برتری 3 بر 2 مقابل فرانسه مدال برنز جهانی خود را قطعی کرد.

ایران ۲ - فرانسه ۲/ کار به ست حساس پنجم کشیده شد

بوئینگ دیگر به ایران هواپیما نمی‌دهد/


  ایرباس با این تصمیم کنگره آمریکا، برای فروش هواپیما به ایران دچار تردید جدی خواهد شد

تحلیل رضا نخجوانی، رئیس اسبق سازمان هواپیمایی درخصوص تبعات" تحریم‌های جدید کنگره آمریکا":

مقایسه مغز انسان عادی با یک انسان الکلی +عکس


 در ادامه تصویری جالب از مقایسه مغز یک انسان عادی با یک انسانی آلزایمری، و الکلی را مشاهده می کنید، همانگونه که در تصویر مشاهده می کنید، بخش های گسترده مغز یک انسان دایم الخمر، به صورت کامل از بین می رود.

مقایسه مغز انسان عادی با یک انسان الکلی +عکس



کدام برنج‌های وارداتی آلوده به آرسنیک هستند؟


  سید احسن علوی نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم‌چنان برنج‌های آلوده به آرسنیک وارد کشور می‌شود، گفت: برنج‌های که از هندوستان و پاکستان وارد کشور می‌شوند آلوده به آرسنیک هستند.

«آرسِنیک در فارسی به اکسید آن مرگ موش و به سولفید آن زرنیخ گفته می‌شود. آرسنیک شبه فلز سمی معروفی است که به سه شکل زرد، سیاه و خاکستری یافت می‌شود.آرسنیک و ترکیبات آن به‌عنوان آفت کش، علف‌کش، حشره‌کش و آلیاژهای مختلف به کار می‌رود»

وی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم نیز بحث واردات برنج‌های آلوده به آرسنیک از هند و پاکستان وجود داشت، ادامه داد: در همان زمان نیز سازمان استاندارد اعلام کرد این برنج‌های وارداتی آلوده هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در همان زمان نیز مسئولان سازمان استاندارد با فشار دولت اظهارات خود را تکذیب کردند، افزود: در جلسه‌ای که در مجلس نهم مسئولان سازمان استاندارد به کمیسیون عمران آمده بودند بنده سئوال کردم شما چگونه ظرف 24 ساعت اظهارات خود را تکذیب کردید در حالی که وزیر بهداشت نیز این موضوع را تائید کرده است؟ که آنها پاسخ قانع کننده‌ای نداشتند.

می‌خواهیم به نقطه‌ای برسیم که آمریکا جرأت صبحت کردن درباره گزینه نظامی را نداشته باشد


کره شمالی: می‌خواهیم به نقطه‌ای برسیم که آمریکا جرأت صبحت کردن درباره گزینه نظامی را نداشته باشد

  به نقل از رویترز، در حالیکه آمریکا پس از آزمایش‌های موشکی قبلی کره شمالی هشدار داده بود که صبر راهبردی آن در برابر این کشور رو به اتمام است، پیونگ‌یانگ روز شنبه (امروز) اعلام کرد قصد دارد به "توازن قدرت" با آمریکا دست یابد.

"کیم جونگ یون"، رهبر کره شمالی، صبح امروز در اظهاراتی که خبرگزاری رسمی این کشور آن را پوشش داد، اعلام کرد: هدف نهایی ما رسیدن به درجه‌ای از قدرت نظامی است که سران آمریکا جرأت صحبت کردن درباره گزینه نظامی را نداشته باشند.

منع فروش هواپیما به ایران، اقدام جدید آمریکا در نقض برجام

منع فروش هواپیما به ایران، اقدام جدید آمریکا در نقض برجام + صوت

 برنامه پیک بامدادیرادیو ایران به موضوع منع فروش هواپیما به ایران از سوی آمریکا پرداخته است.

مجلس نمایندگان آمریکا در اصلاحیه بودجه نظامی خود، طرح منع فروش هواپیما به ایران را تصویب کرد. به گفته کارشناسان، این مصوبه نقض صریح برجام محسوب می‌شود.

برکناری منصوریان قطعی است

با توجه به باخت تیم فوتبال  استقلال   در هفته ششم رقابت های لیگ برتر به همین منظور اعضای هیئت مدیره استقلال درصدد هستند تا با تشکیل نشست درباره وضعیت نیمکت استقلال تصمیم هایی را اتخاذ کنند .

طبق اعلام یکی از منابع آگاه نزدیک به باشگاه استقلال برکناری منصوریان قطعی است و در نشست امروز تصمیم مهمی درباره این موضوع گرفته می شود .

به این ترتیب رفتن آقای سرمربی از روی نیمکت استقلالی ها قطعی خواهد بود و به نظر برخی اعضا گزینه هایی را نیز برای حضور روی نیمکت استقلال در جلسه امروز اعلام می کنند .

از طرفی در این باره با زمانی یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال گفتگو کردیم که این عضو نه تنها مصاحبه ای را پیرامون برکناری منصوریان انجام نداد بلکه مصاحبه اش در یکی از خبرگزاری ها را  تکذیب کرد .

خداحافظی کی روش از تیم ملی فوتبال ایران

  کارلوس کی روش سرمربی 64 ساله پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برگزاری رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، قصدی برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال ایرانندارد و پس از جام جهانی از نیمکت تیم ملی خداحافظی می کند.

 کی روش که اخیرا در مصاحبه ای فوتبال ایران را به قبل و بعد از خود تقسیم کرده به دلایلی همچون بیماری، مشکلات خانوادگی و پرداختن به فعالیت های اقتصادی در جام جهانی 2018 روسیه برای آخرین بار هدایت تیم ملی را بر عهده می گیرد.

عملیات مشترک ایران و ترکیه علیه پ.ک.ک در خارج مرزهای کشور تکذیب شد

عملیات مشترک ایران و ترکیه علیه پ.ک.ک در خارج مرزهای کشور تکذیب شد

  در پی برخی اخبار منتشره مبنی بر اقدام عملیات مشترک جمهوری اسلامی ایران و ترکیه علیه پ.ک.ک، روابط عمومی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه ضمن رد هرگونه برنامه عملیاتی خارج از مرزهای ایران اعلام کرد: ما هیچ برنامه عملیاتی در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی نکرده ایم، ولی همچون گذشته با هر گروه، تیم یا فردی که قصد نفوذ به خاک ایران را برای اقدامات ضد امنیتی و یا تروریستی داشته باشند به شدت برخورد خواهیم کرد.

مراسم تشییع پیکر شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد

مراسم تشییع پیکر شهید گمنام دفاع مقدس برگزار شد

  مراسم تشییع پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز (سه‌شنبه، 31 مرداد ماه) با حضور مقامات لشکری برگزار شد.

گفتنی است، پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از تشییع در میدان صبحگاه مشترک دژبان کل ارتش به خاک سپرده خواهد شد.