عربستان شاید دست به دامن گذشته های قبل از میلاد مسیح!

مسئولان فوتبال عربستان که در روز های اخیر به هر مستمسکی آویختند تا ایران را متهم به نا امنی کنند کفگیرشان به ته دیگ خورد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،پس از شروع تبلیغات رسانه ای و لابی های پشت پرده عربستان در بحث فوتبال و بازی با ایران در لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال قاره کهن در این باره جلساتی را تشکیل داد و پس از آن اعلام شد که رای نهایی روز 25 اسفند ماه 94 اعلام می شود و این در حالی بود که شرکت تامین امنیتی در آسیا قبول نکرد که در مورد نا امنی در ایران نظر بدهد چون صحتش برای آنها قابل قبول نبود.

عربستانی ها این بازی را تا جایی ادامه داند که در فدراسیون این کشور همان آتش خود ساخته شعله ور شد و اختلاف بین سران فوتبال در پی دخالت های سیاسی به وجود آمد و احمد عید متهم اول این دعوا شد.

رئیس فدراسیون عربستان متهم شد که از نظرات آل سعود در بحث فوتبال استفاده کرده و به عنوان دست نشانده آنها دستورات را اجرا می کند.   

 

پس از آن برکناری خالد البابطین، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان جنجال تازه ای در این کشور به پا کرد و باعث شد وی از فدراسیون این کشور به فیفا شکایت کند و همین موضوع شاید منجر به محرومیت و تعلیق فدراسیون فوتبال این کشورازسوی فیفا شود.

سپس این آتش با برگزاری جلسات سری در فدراسیون بدون اطلاع بخش رسانه ای ادامه یافت تا جایی که بی عدالتی و سپردن پست های مهم فدراسیون از سوی احمد عید، دوباره صدای همه را درآورد .

این در حالی بود که دست نشانده های آل سعود در فدراسیون فوتبال این کشور کماکان با رایزنی و اتهام های واهی درصدد این بودن که ایران را نا امن جلوه دهند و در این راه از همسایگان عرب خود نیز استفاده بردن اما راه به جایی نبردند و این بار در تازه ترین اقدام مدیر تیم ملی عربستان فیصل عبدالهادی دست به دامان تاریخ شد و در یک اظهار نظر دروغین در مورد میزبانی ایران در سال 2001 حرف های بعید و جالبی زد که در نوع خود مضحک ترین اظهارات تاریخ میهمان نوازی ایران است شاید اگر تاریخ را کمی بیشتر ورق بزنند فبل از میلاد مسیح هم می تواند برای آنها استناد به نا امنی داشته باشد که آنهم بعید است چون آن زمان هم ایران آنقدر قدرتمند بود که امنیت همسایه ها را هم تامین می کرد مثل همین حالا

جناب متوهم در نقل قول اخیر خود گفتند:

"در سفری که  با تیم عربستان به ایران داشتیم ما را با سنگ زدند و به ما آب آلوده دادند و اتوبوس ما را آتش زدند...."

این اظهارات مضحک برای اینکه ثابت شود دروغ است نیازی به سند ندارد و نمایندگان بین المللی در این مسابقات حاضر بودند اما جالب تر اینکه عربستانی ها آنقدر بزرگنمایی و دروغ پردازی می کنند که هیچ شنونده عاقلی در مورد سکوت 15 ساله آنها در این باره شک نخواهد کرد که یک دروغ دوباره فقط برای اینکه کفگیر عربی آنها به ته دیگ خورده است.

شاید عربستان دست به دامن گذشته های قبل از میلاد مسیح!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.