ایران در سال ۲۰۱۷ به دومین بازار فروش محصولات پژو تبدیل شد


به نقل از  خبرگزاری رویترز، ایرانسال گذشته میلادی (۲۰۱۷) با پیشی گرفتن از چین به دومین بازار گروه خودروسازی «پ اس اَ پژو سیتروئن» فرانسه تبدیل شد.

بر اساس این گزارش، اولین بازار محصولات این شرکت، کشور فرانسه بود.

فروش جهانی شرکت پژو سیتروئن در سال ۲۰۱۷ با ۱۵.۴ درصد افزایش، به سه میلیون و ۶۳۲ هزار و ۳۱۴ دستگاه خودرو رسید.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.